Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Lina & Michelle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 11:28 am

Mia keek hem lichtelijk onthutst aan doordat hij zich verontschuldigde tegenover haar. ''Het hoeft jou niet te spijten.'' zei ze dan ook en keek hem menend aan. Ze streelde met twee vingers lang zijn wang, over zijn kaaklijn heen en keek ernaar. De volgende keren moest ze toch echt beter na denken over wat ze in één van zulke situaties zou moeten doen. Want op deze manier kon ze hem makkelijk verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 11:33 am

Jace
'Ik stel me aan.' zei ik zacht en ik hield haar voorzichtig vast. Ik voelde haar vingers over mijn gezicht en ik ontspande langzaam. Ik liet haar aan mijn gezicht zitten, maar ik bleef wel naar haar keken. Ik streelde over haar onderrug en ik drukte weer een zacht kusje op haar wang. 'Maar waar is Vinn?' vroeg ik. Ik hoopte echt dat ze hem niet weg had laten gaan. Het liefst wilde ik hem dood, maar ik wist dat ik Mia dan kwijt zou raken. En ik zou het waarschijnlijk niet eens voor elkaar krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 11:39 am

''Ik begrijp je wel hoor,'' zei ze zacht en haalde haar vingers weer bij zijn gezicht weg. Ze was blij dat hij niet weg was gegaan of wraak bij haar wilde nemen. De zachte kus op haar wang voelde lief aan. ''Boven. Vast.'' echter wist ze dat zijn wond ook weer open was gegaan en hij nog best hard bloedde. Maar de behoefte om hem te verzorgen was nogal laag. Ze wist nu wat voor eikel hij was. Ze ging weer door zijn haar heen en drukte haar lippen op zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 11:58 am

Jace
Ik voelde haar kus en ik begon licht te blozen, ik hoopte dat ze het niet merkte. Ik schoof dichter naar haar toe en ik legde een arm op haar rug en een op haar bovenbeen toen ik haar zoende. Ik sloot mijn ogen en ik genoot van het moment. Ik hoefde me tenminste even geen zorgen te maken over Vinn. Die kon nu helemaal niets uithalen. Alleen eraan denken hoe boos hij zou worden als hij wakker werd maakte me al gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 12:02 pm

Mia had gezien dat hij licht begon te blozen en glimlachte ietwat. Het stond hem dan ook zo lief. Ze begon zijn warmte beter te voelen en zoende met 'm mee, vol verlangen. Haar ene hand stak nog in zijn haar en de andere liet ze in zijn nek liggen. Nadat ze had gezien dat hij zijn ogen sloot, deed ze precies het zelfde en verschoof al haar gedachtens aan de kant zodat ze alleen aan hem en de kus dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 12:09 pm

Jace
Ik kon het niet helpen, ik grijnsde een beetje toen ik aan Vinn dacht. Meteen ging ik weer verder met haar te zoenen terwijl ik haar rug zacht streelde. Ik genoot van het gevoel en ik schoof iets dichter naar haar toe, ik wilde zo dichtbij mogelijk zijn. Ik voelde haar hand in mijn haren en in mijn nek, wat ik heerlijk vond voelen. Volgens mij had ze dat al een poosje door. De hand in mijn nek zorgde dat ik iets dichterbij kwam. Mijn hoofd leek wel minder pijn te doen als ze door mijn haren streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 12:13 pm

Mia merkte dat er kort iets tussen kwam maar liet het voor wat het was. De zoen was te belangrijk voor haar om ermee te stoppen en te vragen waarom het was. Met de hand in zijn nek duwde ze hem voorzichtig iets meer dichterbij en merkte dat zijn lichaam op die manier mee ging. Ze streek keer op keer door zijn haren heen en genoot van alles wat hij deed. Ze wist niet hoe het kwam dat ze al zo veel van hem kon houden terwijl ze elkaar nog helemaal niet zo lang kenden. Of nou ja, niet goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 12:17 pm

Jace
Ik voelde me warmer worden vanbinnen en ik was bang dat ze de zoen zou verbreken. Of dat iemand anders dat zou doen. Ik dacht opeens aan haar ouders, maar ik negeerde het en ging verder met haar te zoenen. Mijn ogen waren nog steeds dicht, waardoor het gevoel in mijn nek en mijn hoofdhuid versterkt werd. Ik drukte me dicht tegen haar aan en ik voelde dat ze me dichterbij trok aan mijn nek. Mijn mondhoeken krulden licht omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 12:56 pm

Mia schrok op van wat geschreeuw en liet zien lippen los waarna ze haar ogen opende. Het was helemaal niet de bedoeling om te stoppen, maar ze schrok aangezien ze zo geconcentreerd was. Vinn moest het natuurlijk weer bruut verstoren al had hij daar dan geen enkel benul van. ''Ik had hem toch wat harder moeten slaan.'' grapte ze en keek weer terug Jace aan. Ze hield haar handen nog op dezelfde plekken en glimlachte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 1:57 pm

Jace
Ik hoorde opeens ook geschreeuw. Ik werd redelijk chagrijnig dat Vinn zo liep te schreeuwen. Ik knikte en rolde met mijn ogen. Ik keek even naar het trapgat. 'Misschien kunnen we beter even kijken. Anders ontsnapt hij of gilt hij de buurt bij elkaar.' zei ik en ik duwde haar zacht van me af. Ik stond op en liep de trap op, in de richting van het geschreeuw. Van mij had Mia hem gerust wat harder mogen slaan. Ik deed de deur open en keek lichtelijk geamuseerd naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:06 pm

''De hele buurt bij elkaar gillen zal hem wel lukken.'' lachte ze en stond ook op om hem vervolgens achter na te lopen. Mia ging naast hem staan en keek naar Vinn die naar hen aan het schreeuwen was. Wat hij zei was best onduidelijk. Er klonk ook nog gekreun doorheen, wat ze kon begrijpen aangezien de wond open was. ''Moeten we het niet opnieuw verbinden?'' vroeg ze en keek naar Jace.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:10 pm

Jace
Ik keek naar de wond en ik liep naar Vinn toe. Ik schoof zijn shirt naar boven, waar hij duidelijk woedend om werd. 'Vinn, doe rustig.' zei ik een beetje boos. Als hij niet verbonden wilde worden kon dat ook. Ik keek naar de wond, eerlijk gezegd zag het er niet best uit. 'Ja.' zei ik. Ik mocht hem niet, maar ik vond dit best zielig voor hem. 'Maar eerst hem stil krijgen.' Ik pakte een shirt dat op de grond lag en legde het om zijn mond. Toen ik over hem heen boog om het vast te knopen beet hij me opeens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:16 pm

Mia volgde de bewegingen van Jace met haar ogen en bleef in de deuropening staan. ''Beter gaat hij meewerken.'' zei ze en schrok toen ze zag dat Vinn hem plotseling beet. Vlug trok ze Jace naar achteren en hield Vinn in bedwang door zijn hoofd goed vast te houden. ''Dit flik je niet nog eens, oké?! We kunnen je zo zonder pardon vermoorden.'' Natuurlijk meende ze het niet, maar het moest wel zo tot hem doordringen. Tot haar grote verbazing zag ze zijn ogen vochtig worden, alsof hij op elk moment in tranen uit kon barsten. Ze beet op haar lip en draaide zich maar van hem weg. ''Gaat het?'' vroeg ze en keek naar Jace waarbij ze een paar stappen naar hem toe zette en hem vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:24 pm

Jace
Ik schrok van de aanval. Opeens voelde ik me naar achteren getrokken worden en bloed liep over mijn nek, de wond was blijkbaar uitgescheurd door zijn scherpe tanden. Ik kreunde zacht en hield een hand tegen mijn gewonde nek. Ik keek naar haar, opeens hield ze me weer vast. Ik knikte een beetje geschrokken en keek toen naar Vinn. Hij zag eruit alsof hij ging huilen. Dat had ik niet verwacht. Ik keek een beetje verward naar hem. 'Heb je hem geslagen?' vroeg ik en keek toen even naar hem, misschien had ik dat even gemist van de schrik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:30 pm

Het bloed dat over Jace zijn nek liep was verleidelijk voor haar, maar ze kon zich wel goed beheersen, in tegenstelling tot hem. ''Nee.'' zei ze en keek naar zijn hand waar onder de wond zat. Ze scheurde een stukje van zijn shirt af en bond dat om zijn nek heen, niet al te strak omdat hij anders zou stikken, maar ook niet al te los want dan zou het niet veel nut hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:33 pm

Jace
Ik voelde haar hand bij mijn nek en toen het stukje shirt. Ik trok het er meteen weer af. 'Blijf van mijn nek af.' zei ik heel serieus. Dat ze me daar streelde vond ik oke, maar voor elke andere aanraking was ik heel gevoelig. Daarom werd ik zo boos toen Vinn me probeerde te wurgen. Daarna liep ik naar Vinn. 'Hij gaat huilen denk ik.' zei ik zacht. De jongen wierp me een boze blik toe, maar ik zag dat ik gelijk had. Ik vond het eigenlijk best zielig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:39 pm

Mia keek hem ietwat gekwetst aan toen hij zo tegen haar praatte. Ze wilde alleen maar dat het bloeden zou stoppen. Dacht hij dan nog steeds dat ze hem pijn wou doen? Ze vond het dom dat Jace weer naar hem toe gelopen was. Zometeen gebeurde er weer hetzelfde. Hij moest ook eens wat voorzichtiger zijn, dan hoefde ze hem ook niet steeds weer te beschermen. ''Ja.'' zei ze alleen en bleef op dezelfde plek staan terwijl ze naar Vinn keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:43 pm

Jace
Ik keek een beetje moeilijk naar hem. 'We gaan je niet vermoorden, oke?' zei ik met tegenzin, in de hoop dat hij zou ophouden met zo te kijken. Zo kreeg ik nog medelijden met hem ook. Ik voelde even aan mijn nek die best wel pijn deed. Er liep een klein straaltje bloed in mijn shirt. Vinn keek er nogal hongerig naar en meteen deed ik een paar stappen achteruit. Dat ging me dus mooi geen tweede keer gebeuren. 'We willen niet dat je dingen doorvertelt.' zei ik kalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:47 pm

Mia keek een beetje vreemd naar Jace. Waarom deed hij zo zachtaardig tegen Vinn? Het was nooit andersom geweest. Juist helemaal niet. Ze stond van een afstandje te kijken en merkte dat Jace een paar stappen achteruit deed. Ze wist niet waarom, maar wel dat het verstandig van hem was. Je wist het maar nooit met Vinn, hij was best onvoorspelbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:51 pm

Jace
Ik keek om en ik keek Mia aan. 'Oke, hij kijkt nog steeds zo zielig. Nu voel ik me schuldig.' zei ik licht geirriteerd en sloeg hard tegen de muur. Ik keek weer naar hem. 'Luister, je maakt het alleen moeilijk voor ons. Je krijgt Mia toch niet.' zei ik en ik pakte zijn kin. 'Begrepen? Wij hebben ook geen zin jou in elkaar te moeten slaan.' mompelde ik en hij knikte met een nogal bang gezicht. Ik kreeg het idee dat hij nu al een stuk minder agressief was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyza mei 28, 2011 2:57 pm

''Hoef je je niet te voelen.'' mompelde Mia en fronste. Ineens ging hij hard tegen de muur aan slaan. Soms snapte ze echt helemaal niets van hem. Ze luisterde mee naar wat Jace hem vertelde en keek af en toe even naar de gezichtsuitdrukking van Vinn. Was hij nu serieus bang voor Jace? Zo stoer was hij dus helemaal niet, bleek maar weer. ''Zo is het wel genoeg hé.'' zei ze even en keek naar de rug van Jace.

rendeer
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyzo mei 29, 2011 3:02 pm

Jace
Ik zuchtte en keek naar Mia. 'Ik probeer hem alleen wat duidelijk te maken. Hij mag best weten dat we hem niet zomaar de hersenen in zullen slaan, maar dan moet hij ons ook niet boos maken.' Ik keek even naar de jongen en had zin om hem een beetje te pesten. Maar toen ik naar zijn gezicht keek wist ik dat ik dat niet kon maken, hij zag er zo heel anders uit. Ik keek even naar Mia's arm. Volgens mij had ik wel genoeg problemen veroorzaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyzo mei 29, 2011 3:10 pm

Mia keek naar hem en haalde haar schouders op. ''Weet ik. Maar ik twijfel of het wel zo slim is om hem hier te houden.'' zei ze en liep naar hem toe om zijn nek te bekijken. ''Het is een lelijke scheur, en het bloed nog steeds. Laat me nou helpen.'' mompelde ze en beet weer even op haar lip. Ze vond het nog steeds een beetje onzin dat hij best boos werd alleen omdat ze het bloeden wou stoppen. Maar misschien moest ze hem ook maar laten, dan moest hij zelf maar uit zoeken wat hij ermee zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere


Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyzo mei 29, 2011 3:14 pm

Jace
'Niet aan mijn nek zitten, oke?' vroeg ik haar oplettend. Ik hield haar scherp in de gaten, ik wilde niet dat ze weer zomaar mijn nek vast zou pakken. Ik vond het alles behalve prettig. 'Het stopt zo wel met bloeden.' zei ik en ik keek naar Vinn. Misschien was het inderdaad beter om hem te dumpen, maar de vraag was waar. Geen vampier van haar soort mocht de jongen zien, dan zaten we in grote problemen. Ik keek toen weer naar Mia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.


Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Emptyzo mei 29, 2011 3:20 pm

Mia keek naar hem en zuchtte zacht. ''Goed, wat jij wil.'' Haar blik ging over naar Vinn en ze vroeg zich af hoe ze haar moeder bij hem weg kon houden. Die zou het niet echt heel erg leuk vinden wanneer zij hem hier vast hielden. Ze was nu echt bang dat alles uit de hand zou gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 26 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Lina & Michelle!
Terug naar boven 
Pagina 26 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Elke & Michelle.
» Orpg. Chloë & Michelle.
» Orpg. Judith & Michelle!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: