Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:02 pm

Nadat ze van zenuwen haar tweede mixdrankje op had, zag ze hem eindelijk lopen. Ze grijnsde breed en stond op. Natuurlijk was Fay niet zo dom geweest en had ze een witte legging onder het jurkje aangedaan, want ze wist dat het hier heel warm, maar ook heel erg koud kon zijn 's nachts. Toen ze bij hem was sloeg ze haar armen om hem heen. 'Hee' fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Ze trok hem lacherig mee naar de bar en bestelde een biertje voor hem een een wijntje voor zichzelf. Toen ze het bier in zijn handen drukte giechelde ze en ging dicht tegen hem aan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:23 pm

William
Ik haalde opgelucht adem toen ik haar mijn kant zag uitkomen. Ik kon aan haar ogen zien dat ze gedronken had en ik zuchtte zacht. 'Hai' zei ik en ging even met mijn hand door haar haar. Ik volgde haar naar de bar en keek hoe ze bestelde. 'Zou je dat wel doen? Je bent al aangeschoten?' vroeg ik terwijl ik een slok nam van mijn bier. Ik liep met haar een beetje rond terwijl ik voelde hoe ze tegen me aanleunde. 'Hoe gaat het met je voet?' vroeg ik en sloeg licht mijn arm om haar schouders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:31 pm

Normaal dronk Fay echt nooit, maar het kwam doordat ze zo zenuwachtig van hem werd. Ze wilde niet voelen wat ze voor hem voelde, ze wilde niet verliefd op hem worden. Ze keek hem aan en glimlachte even lacherig. 'Ik weet het niet' zei ze grijnsend en ze trok hem mee. Haar glas had ze ergens neergezet, ze wist al niet meer waar. Ze struikelde een paar keer en kreunde eventjes op die momenten, maar ze stond al snel weer op haar benen. 'Het gaat, ik heb pijnstillers ingenomen volgens mij..' lachte ze en ze keek naar zijn gezicht, waardoor ze de kuil die ze naderden niet zag. Perongeluk duwde ze hem in het zand en bleef even naar hem kijken. Hij was zo leuk, en zo lief en knap. Ze had zichzelf door de alcohol en haar gevoelens niet meer onder controle en ging op hem liggen, zachtjes, half. Ze drukte haar lippen tegen die van hem aan en sloot haar ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:36 pm

William
Ik ving haar altijd netjes op toen ze struikelde. 'Fay' zuchtte ik. Ik keek even naar mijn biertje dat ondertussen al leeg was. Ik kon het al voelen in mijn hoofd. Ik kon echt slecht tegen drank, bijna even slecht als Fay. 'Hm, je zou beter rusten met je enkel.' mompelde ik. Ik werd zachtjes geduwd en verloor mijn evenwicht waardoor ik in het zand terechtkwam. 'Auw, Fay mo-' Ik schrok een beetje toen ik haar zachte lippen opeens op de mijne voelden. Het was fout, zo fout. Ze was dronken. Ach, wat maakt het uit? jubelde een stemmetje in mijn hoofd. En eigenlijk, wat maakte het uit? Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar zachtjes dichter tegen me aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 6:48 pm

Haar hart maakte een opgewonden sprongetje toen hij haar niet wegduwde maar dichter tegen zich aan trok. Wat voelde dat enorm fijn. Als Fay niet dronken was, had ze hem nooit gezoend, ze wilde niet een relatie, een vriendje. Ze was bang om weer die pijn van vroeger te voelen. Ze wilde niet tweede keuze zijn, niet weer haar hart in duizend stukjes voelen breken. Maar ze zoende hem zachtjes, want wat was dit geweldig. Haar hand gleed over zijn borst en ze opende haar mond ietsjes, waarna ze een beetje met zijn tong speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:04 pm

William
Ik hield haar vast terwijl mijn lippen vrolijk meebewogen met de hare. Toen ze haar mond opende kon ik vaag de smaak van bittere alcohol nog op de achtergrond proeven. Ik hield mijn ene arm om haar middel en met mijn andere hand streelde ik zacht door haar haar. Ik wist dat het fout was om misbruik van haar te maken terwijl ze dronken was, maar had een hele tijd uitgekeken naar dit moment. Mijn vingerstoppen streelden zacht en liefdevol over haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:09 pm

Ze proefde het bier, en bier met wijn en mixdrankjes samen is geen goede combinatie als je iets lekkers wilt proeven. Ze gleed met haar hand onder zijn shirt en streelde over zijn borstkas heen en weer met haar vingertoppen. Ze kuste hem teder en gaf af en toe kleine zoentjes op zijn lippen. Ze wist helemaal niet zo goed waar ze mee bezig was, maar het voelde goed dus dan was het niet erg, toch? Ze glimlachte en gleed met haar andere hand naar zijn hals, waar ze zachtjes kriebelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:23 pm

William
Mijn vingertoppen gleden van haar wang tot in haar warme nek en ik liet ze daar liggen, de warmte van haar nek brandde zacht en liefdevol op mijn vingertoppen. Ik voelde me goed. Na alles wat ik had meegemaakt. Terwijl ik nog zo gezworen dat ik bij meisjes zou wegblijven. Ik kon het me ook niet laten. Na een lange tijd liet ik haar lippen los terwijl ik zacht een kusje drukte in haar mondhoek. Ik glimlachte een beetje naar haar en drukte mijn lippen kort in haar nek. Ik liet mijn hoofd dan in het zand vallen en sloot vermoeid mijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:39 pm

Fay keek hem even verward aan en voelde een baksteen op haar maag ploffen toen ze zich bedacht wat ze net had gedaan. Ze had het zichzelf nog zo belooft! Maar hij was ook zo lief en mooi. Ze keek hem met een glimlach aan terwijl ze recht ging zitten. Het bier was op de grond gevallen zag ze, en ze keek hem ondeugend aan. 'Sorry, ik heb je bier op de grond laten vallen.' Ze grinnikte en kroop tegen hem aan. Ach, wat maakte het ook uit. Zolang het goed voelde kon het geen kwaad toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:47 pm

William
Ik keek naar haar en glimlachte. 'Dat had ik al gezien ja.' antwoordde ik en keek in haar ogen. haar ogen brandden op een ondeugende manier in de mijne. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar zachtjes tegen me aan. Ik wist niet wat dit wou zeggen, iets goed? Of slecht? Waren we nu een koppel of niet? Mijn hand ging afwezig door haar haar terwijl ik omhoog keek naar de sterren die al waren verschenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 7:50 pm

Ze zat zo tussen zijn benen en leunde heerlijk tegen hem aan. Een tijdje staarde ze naar de donkerblauwe lucht en naar de zee. Wat voelde het goed om hier te zijn, samen met hem. Ze ging met haar tong langs haar lippen en proefde weer zijn smaak, wat heerlijk proefde. Toen sloot ze haar ogen en luisterde naar zijn ademhaling, die haar rustig maakte. Fay kon niet meer helder nadenken door de alcohol in haar lichaam, ze moest ook niet zo snel zo veel drinken, Fay kon niet goed tegen alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:01 pm

William.
Ik streelde door haar haar en staarde naar de lucht. Ik wist dat het niet lang ging duren voor ik in slaap zou vallen als ik zo bleef liggen. Zeker nu ik al een beetje aangeschoten was. Ik ging zitten en trok haar een beetje omhoog zodat ze op ooghoogte zat. Ik drukte mijn lippen even kort en gretig op de hare. Ja, ik was een kusser. Dat ben ik altijd al geweest en zeker met iemand die perfechte lippen had zoals zij. Ze deed me zweven. Dan sloeg ik mijn armen om haar middel en leunde met mijn kin op haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:25 pm

Fay moest een paar keer gapen en leunde tegen hem aan. Toen ze zijn lippen op die van haar voelde verscheen er een zwakke glimlach op haar lippen. 'Ik ben moe' mompelde ze zachtjes, maar ze wilde niet slapen. Ze wilde bij hem blijven, zijn warme lichaam tegen dat van haar voelen. Ze ging wat anders zitten en keek hem aan. Een ondeugende blik verscheen in haar ogen een ze drukte haar lippen op die van hem. Haar handen gleden naar zijn buik en daarna naar de rand van zijn broek. ja, Fay was inderdaad zichzelf niet meer door de alcohol.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:50 pm

William
Ik hield haar vast en mijn mondhoeken krulden omhoog tot een kleine glimlach. Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar zachtjes tegen me aan. Ik voelde hoe haar handen naar mijn broek gleden en ik zuchtte zachtjes. Ik wist dat ze er niks aan kon doen omdat ze gedronken had, maar dit ging een beetje te ver. Ik had genoeg zelfrespect om me hier niet door een dronken meisje te laten verleiden tot iets waar ze zich de dag erna echt schuldig om zou voelen. Ik hield haar handen vast en krulde mijn vingers zacht om de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 8:57 pm

Fay keek hem verward aan en zuchtte zachtjes. Het voelde toch een beetje als een afwijzing, maar als hij niet wilde, prima. Ze beet op haar lip en drukte haar lippen op die van hem en gaf daarna kleine zoentjes op zijn gezicht. Toen ging ze naast hem liggen en legde haar hoofd op zijn borst. Haar hand liet ze naast haar hoofd rusten en ze sloot haar ogen. Fay was zo moe, ze was de hele dag al in de weer om alles wat ze leuk vond te doen. Wat haar betreft zou ze hier gaan slapen, want veel zin om naar huis te lopen had ze niet. Hij kon gaan, moest hij haar maar even aan de kant duwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 9:19 pm

William
Ik keek haar aan en zuchtte ook zachtjes. 'Sorry' mompelde ik en drukte mijn lippen kort op de hare. 'Maar niet hier en niet nu' mompelde ik zacht tegen haar lippen. Ik moest glimlachen bij de schattige kusjes op mijn gezicht. Ik keek even naar haar toen ze tegen me aan kroop. Ik sloeg mijn armen om haar heen en hield haar tegen me aangedrukt. Ik wist dat we hier allebei in slaap zouden vallen, maar dat kon me op dit moment niet veel schelen. Ik lag veel te goed om op te staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 9:36 pm

'Geeft niet, ik ben toch moe' had ze nog gemompeld voor ze in slaap was gevallen, met haar hoofd en haar hand op zijn borst. Nu ze de eerste zonnestralen die doorbraken op haar gezicht voelde, werd ze wakker, maar haar hoofd bonkte echt enorm, en zodra ze haar ogen had geopend, kneep ze ze weer dicht omdat het te fel was. Het licht was gewoon te fel. Zachtjes kreunde ze en ze merkte dat ze op iets lag. Toen ze voelde dat het een mens was kon ze nog net een gil inhouden omdat ze zag dat het William was, en geen lijk. Ze ging verbaasd van hem af en sloot haar ogen weer. Weg hoofdpijn, alsjeblieft..
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 9:49 pm

William
Na een lange nacht vol hoofdpijn en zoemende muggen werd ik wakker van de zon die op mijn huid brandde. Ik ging verbaasd zitten. 'Fay?' mompelde ik slaapdronken en keek even om me heen. Alles kwam plots met een klap terug. Fay die gedronken had, haar lippen die zacht en heerlijk op de mijne aanvoelden, haar heerlijke zoete smaak die bleef naprikkelen op mijn lippen als ze me losliet. Ik sloeg mijn armen om haar heen en drukte mijn lippen op de hare, ik wou het moment dat ik gisteren zo gekoesterd had nu in vol daglicht herbeleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 10:04 pm

Ze veerde overeind van zijn stem en even later sloeg hij zijn armen om haar heen. Wat dacht hij wel niet dat hij aan het doen was? Wat had ze gisteren in godsnaam gedaan? Het leek wel alsof er een grote mist in haar gedachten zat, op de plek waar de herinneringen aan gisterenavond hadden moeten zitten. Haar hart bonsde in haar keel en toen ze zijn lippen voelde verstijfde ze. Ze wilde dit zo graag, maar het mocht niet. Wat als hij haar ook zou kwetsen? Ze kon het niet, ze kon het gewoon niet. Zacht duwde ze hem weg en keek hem verward aan. Ze hapte naar adem en keek paniekerig rond. 'Wat doe je?' Haar hoofd bonkte nu echt heel erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyza apr 23, 2011 10:08 pm

William
Ik keek haar verbaasd aan en liet haar vrijwel meteen los. 'Hoe bedoel je wat doe ik?' vroeg ik geirriteerd. Ik had er niet aan gedacht dat ze alles vergeten was. Haalde ze een grap met me uit ofzo? Ik fronste mijn voorhoofd en keek haar aan. 'Ik geef je een kus?' vroeg ik met een geirriteerde ondertoon in mijn stem. Ik beet op m'n lip. Als ze me nu niet meer wou, omdat ze nuchter was, was dat een slecht teken voor mij. Dan kon ik haar beter gerust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyzo apr 24, 2011 9:19 am

Fay greep even naar haar hoofd en sloeg haar oogleden neer. Had ze gisteren avond iets gedaan? Iets waar ze nog helemaal niet aan toe was? Met veel moeite probeerde ze zich iets te herinneren, maar het lukte niet. 'Ik weet niet meer wat er gisterenavond gebeurt is, heb ik iets gedaan William, iets ergs?' Ze keek hem vragend aan en besefte dat ze hem misschien wel eens gezoend zou kunnen hebben, of hij haar. Waarom zou hij haar anders nu meteen kussen? Ze wilde het wel, ze wilde hem dolgraag zoenen, maar ze kon het niet. Zachtjes liet ze haar kleine hand in die van hem glijden en keek hem nog afwachtend aan, wachtend op een antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyzo apr 24, 2011 10:55 am

William
Ik keek haar aan en kon zien aan haar ogen wat ze ook gedaan gisteren dat ze het erg vond. Het deed pijn om te zien. Ik stond op en liet haar hand los. 'Je hebt me gekust, dat vindt je vast verschrikkelijk.' Ik vroeg me af waarom mijn stem zo koel klonk. Zo voelde ik me helemaal niet. Verschrikkelijk. Dat was zo'n beetje het gevoel dat ik nu had. Alle vreugde van gisteren en deze morgen was verdwenen. Ik liep over het strand door naar de straat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyzo apr 24, 2011 11:07 am

'William, wacht!' riep ze hem nog na, maar hij was al weg. Fay beet hard op haar lip, ze vond het vreselijk dat ze hem pijn had gedaan, maar nog erger vond ze het dat ze hem valse hoop had gegeven. Nouja, eigenlijk niet, maar ze kon het gewoon niet. Ze kon het niet aan om nog een keer te voelen dat ze niet op de eerste plek stond. Waarom had ze hem nou ontmoet, waarom was ze verliefd op hem geworden? Met een diepe zucht die over haar lippen rolde ging ze weer in het zand liggen en staarde naar de hemelsblauwe lucht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyzo apr 24, 2011 2:36 pm

William.
Ik liep door naar huis en ging onder de douche staan. Hoe kon ik zo naïef zijn? Ik verdiende haar niet. Misschien was dit wel de straf na wat ik gedaan. Dat ik zoveel pijn leed dat ik uiteindelijk zelf ging doodgaan. Ik haalde diep adem. Komaan, ik ging mijn leven toch niet laten verpesten door één meisje? Ik kleedde me aan en ging naar buiten. Een beetje rondslenteren door de straten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Emptyzo apr 24, 2011 2:39 pm

Waarom was hij nou weg gegaan? Stond ze op het punt om hem alles te vertellen.. Fay liet een diepe zucht over haar lippen rollen en ze stond op. Had ze hem gekust? Wat moest dat geweldig hebben gevoeld.. Jammer dat ze er niets van kon herinneren, anders was dat vast een fijne herinnering geweest! Ze vond het zo lief dat hij haar vanmorgen meteen weer had willen zoenen, haar hart smolt gewoon van hem, en wat hij deed. Ze had hem vast gekwetst door hem weg te duwen. Het speet haar echt enorm. Ze liep richting haar huis, met haar hoofd gebogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: