Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptyma mei 09, 2011 8:16 pm

William
Ik hield ahar vast toen ze haar hoofd op mijn borst legde. 'Graag gedaan.' Ik glimlachte medelevend en legde mijn hand op haar voorhoofd. 'Zal ik je thuis een slapenmassage geven?' vroeg ik. Ik zag haar verbaasde blik en legde mijn vingertoppen op haar slapen. 'Kijk, zo.' mompelde ik en masseerde haar slapen een beetje. 'Dat..' Ik slikte. 'Dat deed mijn moeder altijd als ik hoofdpijn had.' fluisterde ik stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptyma mei 09, 2011 8:21 pm

Ze keek hem met tranen in haar ogen aan en sloeg haar armen om hem heen. Ze hield hem stevig vast en streelde over zijn rug. 'Shh' suste ze hem zacht. 'Wij gaan lekker samen naar huis, kijken we een film in bed en dan gaan we slapen. Even helemaal niets doen verder. Geen stress of wat dan ook.' Ze pakte zijn hand vast en veegde haar tranen weg. Ze had zo met hem te doen. Toen stond ze op en liep langzaam met hem van het strand af. 'Je mag me trouwens dadelijk wel masseren.' Ze grijnsde breed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptyma mei 09, 2011 8:30 pm

William
Ik hield haar vast toen ze haar armen om me heen sloeg. 'Dankje.' mompelde ik. Ik keek naar haar terwijl ik haar voorbeeld volgde door ook op te staan. 'Hm, goed idee.' zei ik en zag hoe ze haar tranen wegveegde. Ik ging voor haar staan en legde haar gezicht in mijn handen. 'Fay, je moet echt niet huilen voor mij.' zei ik met een klein zuchtje en drukte mijn lippen kort op de hare. Dan liet ik haar los en liep verder. 'Bij wie gaan we?' vroeg ik. Ik drukte haar lief tegen me aan en liep traag verer met haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 5:35 pm

'Kan ik niks aan doen, dat gaat vanzelf' fluisterde ze in zijn oor. Ze verstrengelde haar vingers met die van hem en glimlachte. 'Bij jou?' opperde ze zacht. 'Dan kan ik opzich wel eerst langs huis om pyjama en alles te halen, anders moet ik weer in een overhemd van jou slapen en heb je alleen maar meer was.' Ze grijnsde kort en ging wat tegen hem aan lopen terwijl ze om zich heen keek naar alle mooie dingen die hier eigenlijk te zien waren, alleen al de huizen waren kunstwerken op zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 5:55 pm

William
Ik keek haar aan. 'Hm' zei ik. 'Oké. Is goed.' antwoordde ik toen ze vroeg of het bij mij kon. 'Dat is niet erg. Ik heb toch was, een extra overhemd meer of minder maakt niet veel uit.' Ik glimlachte en draaide me om om naar haar huis te lopen. Onwillekeurig moest ik een beetje glimlachen toen ze haar vingers om de mijne krulden en ik trok haar zacht tegen me aan. Mijn lippen drukte ik kort in haar nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 6:00 pm

Eenmaal bij haar huis opende ze de deur en liep naar binnen. Het leek al eeuwen geleden dat ze hier ruzie hadden gemaakt, terwijl dat eigenlijk maar een paar uur terug was. Met een kleine glimlach liep ze naar boven om daar wat spullen te pakken. Toen ze alles had en weer beneden stond liep ze naar hem toe en duwde ze hem zacht tegen de muur aan. 'Ik hou van jou William.' Ze fluisterde de woorden langzaam, op elke lettergreep de nadruk leggende. Toen duwde ze haar lippen zacht op die van hem en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 6:14 pm

William
Ik leunde tegen een stuk muur toen ze naar binnen liep en haar spullen ging halen. Toen ze terug naar beneden kwam en me tegen de muur drukten moest ik glimlachen. 'Ik heb je gemist.' mompelde ik. 'En ik ook van jou.' zei ik nog voor ik haar kus beantwoordde door mijn lippen ook op de hare te drukken. Mijn armen legde ik om haar middel en tilde haar een stukje op tot ze op gelijke hoogte was met mij. Want ze moest altijd op haar tippen staan om bij mijn lippen te geraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 6:27 pm

Ze glimlachte toen hij haar iets optilde zodat ze wat beter bij zijn lippen kon, wat was het toch een schatje. Zachtjes liet ze hem los en liep naar de kast waar alle films in stonden die zij had. Fay pakte er een paar uit en deed ze in haar tas. 'Ik ben ready to go' zei ze met een lach en ze liep naar de deur. Toen ze buiten waren deed ze de deur op slot en stak haar hand naar hem uit. Zijn hand vasthouden voelde heel vertrouwd voor haar en al snel waren hun vingers verstrengeld, alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 6:34 pm

William
Met een klein pruillipje zette ik haar neer toen ze haar lippen losmaakte van de mijne. Ik kon zien hoe ze naar de filmkast liep en ik ging haar al voor naar buiten. Toen ze uiteindelijk weer buitenkwam legde ik mijn hand vrijwel meteen in de hare toen ze de deur op slot had gedaan. Ik kneep even lief in haar hand terwijl we op weg gingen naar mijn appartement. 'Volgens mij, vind je mijn appartement veel gezelliger dan jouw huis.' lachtte ik. Ikzelf hield wel van iets klein en knus om in te wonen, en niet in zo'n groot huis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 7:09 pm

'Helemaal niet, ik hou van mijn lieve kleine huisje.' Ze glimlachte naar hem en gaf een kneepje terug in zijn hand. 'Maar ik vind jou heel leuk en ik wil graag bij jou zijn, en dan maakt het me niet zo veel uit waar ik slaap. Als het maar met jou is.' Ze bloosde lichtjes en toen ze bij zijn huis waren gekomen probeerde ze hem af te leiden zodat hij de deur niet open kon krijgen. Ze plaagde hem maar, dat wist hij hopelijk ook wel. Ze sloeg haar armen van achteren om hem heen en pakte de sleutel af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 7:17 pm

William
Ik grinnikte zacht. 'Tuurlijk, mijn appartement is natuurlijk ook veel gezelliger.' zei ik en stak mijn tong uit. Ik schoot in de lach toen ze me probeerde af te leiden en de sleutel uit mijn vingers trok. 'Faaaaaaaaaaaay' zeurde ik en liep naar haar toe en begon haar te kietelen. Haar gelach was aanstekelijk en ik begon zelf ook meteen mee te lachen met haar. Voor het eerst in een volledig jaar kon ik terug lachen, écht lachen. 'Geef terug.' lachtte ik en greep de sleutel van de grond toen zij die liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 7:30 pm

Hij was net een klein kind dat jengelde om snoep, en ze vond het onwijs grappig. Ze haalde een hand door haar haren en keek verontwaardigd toen hij de sleutel pakte en drukte haar lippen op die van hem. Haar hand gleed om die van hem heen en ze voelde dat zijn grip op de sleutel verslapte. Ze greep haar kans en pakte de sleutel. Ze zwaaide en rende een stukje de straat op. 'DAAAAAAAAAAG' riep ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 7:42 pm

William
Ik zuchtte geirriteerd toen ze de sleutel terug uit mijn handen trok. 'Oh, jij stommerd.' Ik liep achter haar aan terwijl ze de straat op liep en pakte haar snel terug op terwijl ik met haar weer naar de stoep liep. Mijn hart ging bezorgd tekeer als een gek. Wat als er net een auto aankwam? Dan had ik nog meer om me schuldig over te voelen. Maar ik ging dat het moment niet laten verpesten. 'sleutels?' lachtte ik en stak mijn hand uit in de hoop dat ze de sleutels erin zou leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 7:49 pm

Ze zag een blik in zijn ogen die ze niet kende, een haast bange blik. Verlegen en met een klein schuldgevoel in haar buik legde ze de sleutels in zijn hand. 'Sorry, maar er gebeurt echt niets, ik ben oud genoeg om op mezelf te letten hoor.' Ze liep naar zijn deur en wachtte daar tot hij ook zou komen om de deur open te maken. Zag hij haar als een klein kind dat niets kon? Nee toch? Een kleine zucht ontsnapte uit haar keel en ze haalde een hand door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptydi mei 10, 2011 8:18 pm

William
Ik keek haar aan en zag hoe de stemming veranderde. 'Sorry' zei ik meteen tegen haar. 'Sorry, ik heb gewoon nog wat problemen met straten.' mompelde ik. Ik haalde diep adem en haalde de sleutels uit haar handen. Ik opende de deur en stak de sleutel terug in mijn zak. De deur viel achter ons vanzelf in het slot. Ik zuchtte zacht. Het was niet om aan te zien hoe ze met haar rug naar me toe stond. Ik liep naar haar toe en pakte haar op. Ik gooide haar over mijn schouder en grinnikte zacht. 'Ben je nog boos ?' vroeg ik en begon met haar naar boven te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 4:35 pm

Ze glimlachte toen ze hoorde dat hij achter haar ging staan. Voor ze het wist zag ze de grond onder haar voeten verdwijnen en lag ze op zijn schouder. Ze begon te lachen en hield zich goed aan hem vast. 'Ik ben nooit boos geweest.' Ze vond hem heerlijk, hij was dan misschien soms een beetje wisselend van humeur, maar over het algemeen was hij gewoon geweldig. Ze streelde met haar vingertoppen over zijn rug en nek en glimlachte. Ze drukte haar lippen tegen zijn nek aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 4:43 pm

William
Ik glimlachte toen ik haar lippen in mijn nek voelde en draaide mijn hoofd om mijn lippen kort op de hare te kunnen drukken. 'Mooizo.' zei ik tegen haar en zette haar neer toen we binnen waren. Ik deed het licht aan en liep door naar het keukenkastje om iets te nemen om te eten. 'Als jij ook iets wil moet je het maar nemen. Je bent thuis.' zei ik tegen haar en nam een zakje chips. Ik deed hem open en ging op het aanrecht zitten terwijl ik chips begon op te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 4:46 pm

'Jij bent gewoon een kleine vreetzak' zei ze lachend en ze schoof een stoel naar achteren. Nadat ze was gaan zitten moest ze gapen en ze deed snel haar hand voor haar mond. 'Oeps, sorry, ben nogal moe.' Ze dacht terug naar een paar dagen geleden, toen ze elkaar nog helemaal niet kenden. Achteraf voelde het alsof er nu eindelijk een leegte was opgevult die ze niet eerder had gevoelt. Ze keek met een lieve glimlach naar zijn gezicht en zakte toen een beetje onderuit. 'Wacht ik ga wel vast mijn pyjama aan doen, dat vind ik fijner voor als we nog film gaan kijken.' Ze stond op en drukte haar lippen op die van hem, om daarna naar boven te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 4:58 pm

William
Ik glimlachte toen ze zei dat ik een vreetzak was. 'Klein?' vroeg ik met een lachje. 'Ik ben anders wel veel groter dan jou.' plaagde ik en keek naar haar. 'Ja, ben ook al een beetje moe. Maar eten geeft me nieuwe energie.' zei ik vrolijk en at nog een chipje. Ik kon zien hoe ze nadenkend voor zich uitstaarde. Hopelijk voor haar was het aan mij dat ze dacht. Ik knikte toen ze zei dat ze alvast haar pyjama ging aandoen. 'Is goed lieverd' antwoordde ik en drukte mijn lippen ook kort op de hare, om haar vervolgens na te kijken. Ik stond op en besloot ook mijn pyjama aan te doen. Ik liep mijn kamer in en deed mijn slaapboxer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 5:02 pm

In de badkamer haalde ze haar make-up er af en borstelde ze haar haren uit. Toen trok ze haar kleren uit en een short een hemdje dat ze gebruikte als pyjama aan. Ze wist dat ze een klein meisje was eigenlijk, maar beter dan dat ze tien meter boven hem uit torende. Ze liep met een glimlach de badkamer uit en liep toen naar de woonkamer. Ze snuffelde de kastjes door en pakte een zakje chips, net als hij had gedaan. Ze plofte op de bank en maakte het open, langzaam begon ze te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 5:12 pm

William
Ik liep mijn slaapkamer uit en ging terug naar de woonkamer. Ik keek om me heen of ik haar zag en uiteindelijk zag ik haar zitten op de bank. Ik nam het zakje chips dat ik had laten liggen op het aanrecht en ging bij haar zitten. Ik sloeg mijn arm om haar heen en begon ook de rest van mijn chips op te eten. 'Je ziet er leuk uit.' lachtte ik en haalde mijn hand even door haar haar. 'Oké, welke film wil je zien?' vroeg ik en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 5:38 pm

'Hm dankje?' mompelde ze met een glimlach en ze kroop tegen hem aan. 'Het maakt mij echt niet uit, als ik maar gewoon op de bank kan blijven zitten.' Ze pakte nog een chipje en stopte die in haar mond. 'Met andere woorden,' zei ze met volle mond 'jij mag dus kiezen.' Ze moest lachen en legde het zakje waar nog ongeveer de helft in zat op de tafel. 'Jij kiest de film, ik pak het drinken.' Ze trok zich uit zijn arm los en liep naar het keukentje waar ze twee glazen pakte uit het kastje en een fles ice tea uit de koelkast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 5:46 pm

William
Ik grinnikte zacht. 'Hm, graag gedaan.' Met een zachte zucht stond ik op. 'Met andere woorden, ik mag opstaan en jij kan blijven zitten.' Ik glimlachte. 'Oh, isgoed.' Ik grinnikte zacht en koos een willekeurige film uit. Ik zette hem op en neuriede ondertussen vrolijk een liedje. Ik was blij dat Fay hier was bij mij. Ze maakte me vrolijk. Ook al verdiende ik het niet om vrolijk te zijn. Ik ging terug bij haar zitten terwijl ik de film opzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 6:51 pm

'Ik ben niet zo lui als jij bent.' Ze moest lachen en toen ze de glazen voor hen op tafel had gezet keek ze hem aan. 'Heb je niet iets van een plaid of zo?' Ze grinnikte en toen hij dat had gepakt sloeg ze die deken om hen heen en kroop lekker dicht tegen hem aan. Ze voelde zijn hartslag en keek even omhoog om vervolgens haar lippen in zijn hals te drukken. Ze keek naar de film die hij had opgezet maar was eigenlijk met haar gedachten heel ergens anders. Maar dat kon hij niet zien gezien ze een stuk lager was dan hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Emptywo mei 11, 2011 7:00 pm

William
ik stak mijn tong uit en glimlachtte toen ze vroeg of ik een plaid had. 'Blijkbaar niet.' antwoordde ik. Ik ging wat gemakkelijk liggen en sloeg mijn armen om haar heen toen ze tegen me aan kroop. Het dekentje en zij gaven heerlijke warmte en ik wist dat het niet lang zou duren voor ik in slaap zou vallen. Ik drukte mijn lippen op haar voorhoofd toen ik de hare in mijn nek voelde. De film intresseerde me eigenlijk weinig. Niet nu zij naast me zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 13 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 13 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: