Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 6:59 pm

William
Ik glimlachte en kon het niet laten om naar haar te kijken toen ze opstond. 'Je bent echt prachtig Fay.' zei ik stil omdat ik nog steeds een beetje verbaasd was over haar schoonheid. TOen ze terug bij me kwam drukte ik gretig mijn lippen op de hare en nam de condooms van het nachtkastje. - Ik liet me naast haar vallen en sloot vermoeid mijn ogen. Ik was moe, en had het gevoel dat ik elk moment in slaap zou kunnen vallen. Mijn arm lag om haar heen en streelde lief door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 7:04 pm

Ze lag stil naar zijn nog wat onregelmatige ademhaling te luisteren en liet haar hoofd toen op zijn borstkas rusten. Ze streelde met haar vingertoppen over zijn buik en sloot haar ogen. Ze was moe, maar tevreden. Ze wist wel dat ze het nog kon, dat ze zich over haar schaamgevoelens heen kon zetten. Ze kon niet veel doen zelf, haar schouder deed nog steeds zeer, maar hij had er goed rekening mee gehouden. 'Het was fijn en je was heel lief' mompelde ze zacht en ze liet haar arm vermoeid op zijn buik rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 7:13 pm

William
Ik glimlachte en drukte mijn lippen kort op de hare. 'Jij was ook heel lief.' zei ik tegen haar en glimlachte. Ik sloot even mijn ogen en grinnikte. 'Ik heb honger.' zei ik na een tijd van stilte. Ik had echt honger. 'Wil jij ook iets?' vroeg ik. Ik stond op en deed mijn grote slaapboxer aan die ik uit mijn tas had gehaald.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 7:16 pm

'Ja, neem maar wat mee.' Ze keek even naar hem toen hij zijn boxer aan deed en grinnikte. Toen stond ze ook op en liep naar hem toe. Het stak even dat ze naakt liep, maar ze moest haar angst overwinnen. Ze sloeg haar armen om hem heen en drukte haar lippen op die van hem. 'Ik kan niet van je afblijven, hm' mompelde ze toen hun lippen elkaar even niet raakten. Ze liet hem los en liep naar de kast. Ze trok een schone onderbroek aan en pakte toen een hemdje en een kort broekje wat ze al pyjama gebruikte. Toen gooide ze haar vuile was in de mand en kroop weer in bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 8:49 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze naar me toekwam. 'Hm, ik ook niet van jou.' zei ik met een lachje en drukte mijn lippen even tegen haar nek. Ik liet haar los en liep vervolgens naar beneden. Ik onderzocht al haar kastjes tot ik vond wat ik nodig had. Ik maakte twee broodjes en ruimde de rommel op die ik ondertussen had gemaakt. Ik rekte me uit voor ik weer naar boven liep. Ik zette een bordje op haar schoot en plofte naast haar neer. 'Als je het niet lust, eet ik het wel op.' zei ik met een lachje en nam een hap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 8:53 pm

'Is dat een stille hint dat jij mijn broodje gewoon wilt maar het niet durft te zeggen?' Ze schoot in de lach en keek hem aan. Onhandig begon ze met haar linkerhand het broodje te eten, maar al snel lukte het wat beter en glimlachte ze trots naar hem. Ze grijnsde en toen ze het broodje half op had, hoefde ze niet meer. 'Je bent niet vies van me, dus alsjeblieft.' Ze legde het broodje op zijn bord erbij en zette haar bord op het nachtkastje. Ze ging op haar zij liggen, haar goede kant, en keek naar hoe hij at. 'En vertel eens, jij zei me gister dat slechte seks niet bestaat, beaam je dat nog steeds?' Ze grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 9:10 pm

William
Ik schoot in de lach door haar opmerking. 'Hm, je hebt me door.' zei ik tegen haar. Ik at mijn broodje op en glimlachte toen ze de helft van het hare op mijn bord bijlegde. 'Oh, je bent veel te goed voor me Fay.' bedankte ik haar en gaf haar een kus. Ik dacht diep na toen ze vroeg of ik nog steeds beaamde dat slechte seks niet bestond. 'Ja, slechte seks bestaat niet. En zeker niet als het met zo veel liefde is als bij jou.' Ik keek haar aan en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyzo mei 22, 2011 9:15 pm

Ze glimlachte verlegen en keek hem aan. 'Dat vind ik fijn om te horen.' Het betekende dat ze nog steeds iemand kon laten genieten en ging wat anders liggen zodat het niet meer klopte in haar schouder. Ze sloot haar ogen en dacht diep na. 'Ik ben het niet met je eens. Ik vind seks slecht als het alleen uit lust is, als het uit liefde is kan het niet slecht zijn.' Ze glimlachte nog een keer en luisterde naar zijn ademhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyma mei 23, 2011 3:27 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Hm, daar heb je wel een punt. Maar toch, lust is ook goed. Maar met liefde is het nog altijd het beste.' beaamde ik en drukte mijn lippen in haar haar. Ik zette het bord neer op dat van haar en ging zelf ook liggen. Ik sloot mijn ogen terwijl ik mijn armen om haar heen slaap. 'Sorry als ik in slaap val, maar ik ben zo moe.' gaapte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyma mei 23, 2011 3:48 pm

'Hm geeft niet ik ben ook moe hoor.' Ze maakte met haar vingers achten op zijn borst en kroop tegen hem aan. 'Weltrusten lieverd' mompelde ze en ze drukte een kus op zijn lippen. Toen ging ze met haar hoofd op zijn borst liggen en pakte zijn hand vast. Ze verstrengelde haar vingers met die van hem. Al snel sloot ze haar ogen en viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyma mei 23, 2011 8:15 pm

William
Ik keek haar aan en grinnikte zacht. 'Dan is het goed.' zei ik opgewekt en drukte haar zacht tegen me aan, oppassend voor haar schouder natuurlijk. 'Welterusten schatje.' gromde ik, al half in slaap. De warmte van haar onder het deken had een effect op mij waardoor ik vrijwel meteen in slaap viel. Ik had nog steeds liever mijn appartement. Maar ja, ik moest hier ooit eens de nacht doorbrengen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydi mei 24, 2011 2:43 pm

Het geluid van vogelzang drong tot haar door en ze opende haar ogen. Zachtjes ontsnapte er een kneun uit haar keel en ze slaakte een diepe zucht. Hoe laat was het? Een blik op de klok vertelde haar dat het tien uur was. Ze keek opzij naar William en glimlachte teder toen ze zag dat hij nog sliep. Een idee borrelde op in haar hoofd, zou ze het durven? Ze stond voorzichtig op en liep naar de badkamer. Toen ze in de badkamer voor haar douche stond, kreeg ze bijna geen lucht meer, maar ze sloot haar ogen en ademde een paar keer in en uit, waarna het weer ging. Ze was best bang, om weer te vallen, maar het ging niet gebeuren besloot ze. Ze kleedde zich langzaam uit en pakte een zak om die vervolgens om het gips te binden. Ze stapte de douche in en zette de kraan aan. Ze kon dit wel alleen, hoopte ze dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydi mei 24, 2011 3:38 pm

William
De zon scheen door de ramen en ik kon ze zo goed al op mijn oogleden voelen branden. Maar dat maakte me niet wakker, het bracht alleen maar een mooie oranje gloed in mijn dromen. Voor het eerst sinds de laatste twee jaar had ik eindelijk een goede droom. Maar ik wist dat die niet lang zou blijven. Hij zou binnen een paar minuten wel in een nachtmerrie veranderen, de nachtmerrie die ik gewend was. Fay was in mijn dromen, dat was het goede eraan, en we waren samen. Dat maakte het nog beter. We liepen samen hand in hand over het strand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydi mei 24, 2011 3:39 pm

Ze probeerde de fles shampoo open te krijgen, maar het lukte niet helemaal en ze vloekte zacht. Het moest haar lukken! Waarom lukte het nou niet? Ze slaakte een geërgerde zucht en smeet de fles zacht weg. Dan maar niet. Ze spoelde zich af en staarde een tijdje voor zich uit. Ze hoopte dat ze hem niet wakker had gemaakt, met haar gevloek en haar gestamp. Ze sloot haar ogen en genoot van de warme stralen water die over haar lichaam gleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 4:39 pm

William
Na een tijdje werd ik wakker door een beetje gevloek en gestampt dat gedempt klonk uit de badkamer. Ik wou mijn arm om Fay heenslagen maar het enige wat ik voelde was haar kussen. 'Fay?' mompelde ik slaperig. Ik stond op en liep naar de deur van de badkamer. 'Fay?!' riep ik bezorgd naar de deur. 'Waarom ga jij onder de douche zonder me iets te vertellen? Er kon wel iets gebeurd zijn.' zei ik bezorgd en keek even kwaad naar de deur, ze kon het niet zien natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 4:45 pm

Ze kreeg een hartverzakking toen ze hem hoorde praten maar besefte al snel dat hij doodongerust moest zijn. 'Er is niets gebeurt' mompelde ze zacht, maar snapte dat hij dat niet kon horen, en herhaalde het, maar nu iets harder. 'En je kunt binnen komen, de deur is niet op slot.' Ze wist dat hij haar wilde helpen nu hij wakker was dus ze kon hem het beste maar tegemoet komen en niet koppig blijven. Dat zou alleen maar op ruzie uitdraaien en daar had ze geen zin in. Ze bukte om de fles op te rapen en werd een beetje duizelig, waardoor ze zich vastgreep aan de muur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 5:00 pm

William
ik opende de deur toen ze zei dat die niet op slot was en zag haar leunend tegen de muur staan. Het ontging me natuurlijk niet hoe wanhopig ze zich probeerde recht te houden aan de muur alsof ze elk moment zou flauwvallen. 'Fay.' zei ik meteen en liep naar haar toe om vervolgend mijn arm om haar heen te slaan. Mijn arm zat nu vlak onder de hete stralen van de douche, maar dat maakte niet uit. Zij was belangrijker. 'Waarom had je niet gewacht toen ik wakker was?' vroeg ik met een frons in mijn voorhoofd terwijl ik haar ondersteunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 5:32 pm

Ze leunde met haar hoofd tegen zijn schouder aan en slaakte een diepe zucht. Er stroomde opluchting door haar heen dat hij er was, en geen vervelende opmerkingen over haar lichaam maakte. 'Zoals je misschien wel al gemerkt hebt wil ik niet afhankelijk zijn en ik wilde je niet wakker maken voor zoiets stoms. Ik wilde het gewoon zelf proberen.' Een traan gleed over haar wang, waarom lukte het haar nou niet gewoon zelf? Ze veegde de traan weg met de rug van haar hand en pakte de fles shampoo. 'Wil je me helpen?' vroeg ze met verstikte stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 5:53 pm

William
Ik keek haar aan en glimlachte toen ze met haar hoofd tegen mijn schouder leunde. 'Trek het je niet aan, de dag dat ik mijn arm breek zal ik ook zonder zeuren afhankelijk van je zijn.' mompelde ik geruststellend en drukte mijn lippen kort tegen de hare. Ik keek haar even bezorgd aan toen ik haar verstikte stem kon horen. Alsof ze een brok in haar keel had. Ik nam de shampoo van haar over en begon haar haar in te zepen. Ik zette het lachend omhoog tot een kuif. 'Sorry' lachtte ik toen ik haar gezicht zag. 'De verleiding was te groot.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 5:56 pm

Ze keek hem aan en haar ogen vernauwden zich. 'Oohh, jij bent echt gemeen!' Ze probeerde haar lachen in te houden en pakte wat schuim uit zijn handen. Ze smeerde het op zijn neus en in zijn haar. 'Oeps, de verleiding was te groot.' Ze keek hem speels aan en deed een pasje naar achteren. Nog steeds schaamde ze zich wel, maar ze probeerde het te verbergen, ze moest het ooit leren, toch? Met een grijns keek ze hem aan en begon het zeep uit haar haren te wassen. Dat lukte nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 6:09 pm

William
Ik grinnikte zacht toen ze de zeep in mijn haar en op mijn neus streek. Ondertussen stond ik half in de douche en half eruit. 'Oh, hij ruikt echt heerlijk.' zei ik opgewekt. Toen ze zelf haar haar begon uit te wassen zette ik een stap achteruit zodat ze plaats had. 'Ik neem wel al een handdoek voor je.' zei ik tegen haar en liep naar de kast waar ik de handdoeken begon te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptydo mei 26, 2011 6:12 pm

Ze neuriede een liedje en keek hem aan. Wat was het een schatje. 'Dat is goed' mompelde ze terwijl ze de zeep uit haar haren spoelde en hem vanaf een afstand bestudeerde. Het was best raar dat ze in Nederland niemand kon vinden, en in Hawai liep ze een engel tegen het lijf die ook nog Nederlands was. Ze keek hem aan en grinnikte zachtjes. 'Kom je er niet bij?' vroeg ze ondeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyvr mei 27, 2011 8:42 pm

William
ik grinnikte en draaide me even om om haar aan te krijgen. Ze was de zeep uit haar haar aan het spoelen en ik schoot zachtjes in de lach. 'Zorg maar dat je geen zeep in je ogen krijgt.' Ik zag uiteindelijk de handdoeken liggen en haalde er een uit de kast. Haar ondeugende toon deed me glimlachen. 'Tuurlijk raak ik erbij.' antwoordde ik op dezelfde ondeugende toon als zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyvr mei 27, 2011 8:48 pm

Ze keek glimlachend hoe hij de handdoeken zocht, en net toen ze hem wilde vertellen waar ze precies lagen, had hij ze al gevonden. Toevallig. Ze schoot in de lach toen ze hoorde op wat voor een manier hij zei dat hij erbij zou komen. 'Nu, kom dan.' Ze keek hem speels aan en ging wat aan de kant staan, zodat hij er bij kon komen. Normaal was Fay echt niet zo open, maar juist heel preuts. William zorgde ervoor dat Fay wat losser werd, en ze vond het wel fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Emptyvr mei 27, 2011 9:01 pm

William
Ik grijnsde toen ze vroeg of ik erbij kwam en haalde een grote witte handdoek boven. Met een kleine grijns om mijn lippen liep ik naar haar toe. Ik boog over haar heen en drukte de doucheknop uit. De handdoek sloeg ik om haar heen en tilde haar een stukje op om haar te kussen. Na een tijdje liet ik haar los en zette haar neer op de grond. 'Nu, niet uitschuiven en je andere been breken.' waarschuwde ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 19 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 19 van 23Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x
» ORPG. Cynthia en Iris.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: