Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia en Judithh.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 8:45 pm

Will
Ik grijnsde. 'Ik ben geen kreeft.' lachtte ik. Ik neuriede weer een liedje en grinnikte zacht. 'Gemeen, helemaal niet. Je lag ook gewoon te slapen.' Ik moest weer lachen bij de gedachte om haar daar te zien liggen slapen. 'Wie valt er nu ook in slaap op een strandfeestje?' vroeg ik zonder eigenlijk echt op een antwoord te wachten. Ik viel om in het zand toen ze mij een duw gaf. 'Neee' riep ik toen ze het in mijn haar smeerde. 'Oh, wacht maar' riep ik en rende achter haar aan. Ik pakte haar op en gooide haar over mijn nek. 'Zo' zei ik. Ik sloeg mijn arm om haar benen zodat ze niet zou vallen en begon naar zee te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 8:53 pm

Fay slaakte een gilletje toen hij haar optilde en begon zacht tegen zijn rug te trommelen. 'Niet doen mafkees, zet me maar weer neer.' Waarschijnlijk zou hij toch niet luisteren.. 'Als ik moe ben val ik in slaap, en als dat op het strand is, dan moet dat maar.' Ze moest lachen en zei:'jij bent echt gemeen, jij bent veel sterker dan ik ben. En daarbij, je had het verdient hoor kreeft.' Hij was echt leuk, aardig en vooral heel knap. Maar ze ging zijn ego niet strelen voorlopig. 'Ah stommerd, doe niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 8:59 pm

Will.
Ik grinnikte toen ze op mijn rug trommelde. 'ik ga je zo de zee ingooien en toch besluit je om me te masseren?' vroeg ik plagerig en grinnikte zacht. Ik knikte. 'Ik ben gemeen, en veel sterker maar ik had het echt niet verdiend.' zei ik. 'Nee serieus, je bent toch niet allergisch aan water? Nee? Oké, dat is in orde.' Ik nam haar van mijn schouder en grijnsde. 'één, twee, drie!' riep ik en gooide haar met een boogje het water in. Ik ging zelf ook even onder water om de zonnecrème uit mijn haar te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 9:02 pm

Ze slaakte een gil en toen voelde ze allemaal water onder en boven zich. Proestend kwam ze boven en keek hem aan. 'Argh, jij bent echt gemeen, gemenerd.' Ze liep naar hem toe en trok hem nog maals het water in. Ze ging half op zijn benen zitten en duwde hem kort kopje onder. 'Stommerd' lachte ze en ze veegde wat haar uit haar gezicht. Toen ging ze van hem af en zwom een stukje. Nu ze toch nat wat kon ze net zo goed even afkoelen toch? Ze keek even om en lachte naar hem. Nu mocht hij ook proesten en zich verslikken hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 9:14 pm

Will.
Ik grijnsde breed toen ze proestend bovenkwam. Net toen ik wou antwoorden op haar opmerking over hoe gemeen ik wel niet was werd ik zelf kopje onder geduwd. Ik voelde opeens haar benen over de mijne en dan niks meer. Na een korte tijd kwam ik proestend boven. 'Ik kan je wel aan, maar dat plezier wou ik je gunnen.' pestte ik en begon ook een stukje te zwemmen. Ik was blij dat ik weer in het water zat, hier hoorde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 9:19 pm

'Hè, wat flauw! Wees eens een vent en geef gewoon toe dat je die niet zag aankomen.' Ze rolde met haar ogen en moest daarna lachen. Ze kwam naast hem zwemmen en keek voor zich. 'Toch hou ik meer van surfen denk ik, zwemmen is zo saai.' Ze lachte en zwom perongeluk tegen hem aan. 'Oeps, sorry' ze werd een beetje rood en keek weer gauw voor zich. 'Hmm, ik heb honger gekregen, jij niet?' mompelde ze zacht en ze keek naar hem. Misschien konden ze samen ergens gaan eten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptyma apr 18, 2011 9:26 pm

Will.
Ik spetterde wat water naar haar toe en grinnikte. Ik begon meer en meer overtuigd te geraken dat ik een goede keuze had gemaakt door alles achter te laten en hierheen te komen om te vergeten. Fay deed me op dit moment weer lachen, voor het eerst de laatste drie maand. Maar dat ging ik niet toegeven aan haar, ik speelde wel dat ik gelukkig was en hierheen kwam. 'Zwemmen is helemaal niet saai. Jij bent saai.' zei ik serieus en schoot dan in de lach. Ik grijnsde. 'Moet ik je ook eens onderduwen? Je wordt een beetje rood.' vroeg ik. 'Hm, ik heb een beetje honger.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 2:26 pm

'Ahh, wat zijn we weer aardig vandaag.' Ze grinnikte en draaide zich om. 'Nou, ik ga eten, je mag mee gaan, en anders zie ik je denk ik nog wel eens.' Ze zwom terug en vroeg zich af of hij mee zou gaan of niet, het maakte haar niet zo veel uit wat hij deed. Natuurlijk was het wel wat gezelliger als hij gewoon mee ging, maar hij moest het zelf weten. Ze liep het strand op naar haar handdoek en begon zich een beetje af te drogen. Toen ging ze op haar handdoek liggen om nog wat meer op te drogen, en te wachten of hij nou mee zou gaan of niet. Snel zette ze haar zonnebril op en keek voor zich uit, haar blik op hem gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 2:31 pm

Will.
Ik zwom nog even een rondje voor ik uiteindelijk net zoals haar het water uit liep. 'Ik ga wel mee' zei ik met een geirriteerde, plagerige ondertoon. Ik begon me traag af te drogen en keek ondertussen even naar het water. Ik deed alles zo traag omdat zij een meisje was, en meisjes kennende duurde het een eeuwigheid eer ze klaar waren. Ik was opgelucht dat ik niet eerst naar huis hoefde om kleren te gaan halen. Mijn zwemshort was groot genoeg dat hij kon doorgaan voor een gewone short en voor een tshirt was het te warm. Ik ging mijn rugzak halen en stak mijn handdoek erin. 'Zo, klaar' zei ik opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 2:34 pm

Fay grinnikte en ze keek hem even aan terwijl ze haar hoofd schudde. 'Jij bent echt niet op je alleraardigst vandaag, of wel?' Ze trok haar short en haar hemdje aan en haar slippers deed ze aan haar kleine voeten. Toen was ze ook klaar en tilde haar tas op. 'Ready to go' lachte ze en ze liep het strand af. 'Vertel eens wat meer over jezelf?' vroeg ze hem terwijl ze naar een leuk restaurantje zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 5:22 pm

William
'Natuurlijk wel, ik ben heel vriendelijk.' zei ik en grijnsde even. 'Oke, daar gaan we' zei ik opgewekt en liep met haar mee het strand af. 'Hm, nu nog een goed restaurant vinden.' mompelde ik. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze vroeg of ik wat meer over mezelf zou vertellen, de erge dingen zou ik haar besparen. Alleen de grote lijnen. 'Wat wil je weten?' vroeg ik en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 5:39 pm

'Nou, alles wat jij vind dat ik over je moet weten.' Ze lachte en pakte even zijn arm vast zodat hij niet langs het restaurantje zou lopen. 'Hier gaan we eten.' Ze duwde de deur open terwijl ze hem los liet en verder naar binnen liep. Ze vroeg om een tafel voor twee en liep achter de ober aan. Ergens, diep van binnen, vlogen er vlinders van opwinding in haar buik rond. Toen keek ze de ober aan, nadat ze was gaan zitten. 'Een cola graag' zei ze zacht en daarna keek ze naar William.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 5:48 pm

Will
Ik glimlachte. 'Nou, veel valt er niet over mij te vertellen. Ik ben 21, een grote zwemfanaat, en heel knap. Nee, haha grapje' zei ik en grinnikte zacht. Ik liep achter haar aan en ging tegenover haar zitten. 'Voor mij hetzelfde' vroeg ik aan de ober. Ik keek om me heen en glimlachte. 'Het is hier gezellig' zei ik en nam de kaart die tussen ons in lag. Ik liet mijn blik over de gerechten glijden die eropstonden. 'Kun je even vertalen?' vroeg ik haar en schoof de kaart naar haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 5:53 pm

Ze schoot in de lach en pakte de menukaart aan. 'Je bent wel knap hoor.' Ze zei het zonder blikken of blozen en bestudeerde de menukaart toen. 'Hmm, ze hebben tosti's, soepen, broodjes kroket en verder vis. Ik neem een tosti denk ik, wat wil jij?' Ze keek hem aan en zag dat er wat schitterde in zijn ogen, een twinkeling. Ze glimlachte en zette het glas aan haar mond nadat de ober het had neergezet. Ze nam een slok en keek hem afwachtend aan. De ober stond naast hen en wachtte tot dat ze hun bestelling zouden doorgeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 6:00 pm

William
Ik glimlachtte. 'Jij bent ook héél knap.' lachtte ik en knipoogde naar haar. 'Hm, doe mij maar hetzelfde als jou dan. Ik heb toch geen idee wat er allemaal is.' Toen de ober onze drank kwam brengen nam ik een slok. 'Oké, jij mag bestellen omdat ik totaal geen idee heb hoe je dat zegt in het engels.' lachtte ik en begon met het rietje van mijn glas te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 6:08 pm

'Ik ben niet knap' mompelde ze zacht en ze keek de ober aan. Ze bestelde twee tosti's en keek hem met een vriendelijke glimlach na. 'Jij hebt niet echt een talenknobbel, of wel?' Ze grinnikte zachtjes en speelde met het servetje. Ze was diep van binnen best wel bang dat ze er iets uit zou flappen over Tim, wat ze juist allemaal wilde vergeten. Dat kwam doordat hij zo rustig was en een goede uitstraling had, ze kon hem vertrouwen. Ze nam nog een paar kleine slokjes en streek een plukje haar achter haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 6:17 pm

Will
Ik glimlachte naar haar. 'Ik vind van wel' zei ik en haalde mijn schouders even op. Ik fronste mijn voorhoofd. 'Nee, maar jij wel dus dat komt goed uit' slijmde ik en glimlachte naar haar. 'En nu mag jij ook iets over jezelf vertellen.' Ik bleef vrolijk met mijn rietje spelen keek haar nieuwsgierig aan. Ik was wel benieuwd over wat haar verhaal was. Wat haar ertoe gedreven had om alles achter te laten en hierheen te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 6:20 pm

Ze haalde diep adem en keek hem aan. Ze besloot dat ze er extra goed op ging letten dat ze het er niet perongeluk uit zou flappen, daar had Fay nogal een handje van. 'Nou ik ben 19 jaar en ik woon hier nu denk ik twee maanden. Ik vind het hier heerlijk. Ik lees graag en ik luister graag muziek. Ohja en ik surf heel graag. En nu klink ik heel erg saai' lachte ze terwijl ze naar de ober keek die hun eten voor hen neerzette. 'Smakelijk' mompelde ze, en ze nam een klein hapje van haar tosti.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 8:05 pm

William
Ik glimlachte. 'Dan verschillen we drie jaar.' lachtte ik. Ik vroeg me af of ik moest zeggen dat ik hier helemaal was in Hawai. Nee, dan zou ze vragen stellen. Ik haalde diep adem en volgde haar voorbeeld door ook een hapje te nemen van mijn tosti. 'Dankje, jij ook smakelijk' zei ik. Ik keek haar nieuwsgierig aan. Ik wou haar vragen waarom ze hier was, wat ze godsnaam in Hawai kwam doen. Maar dat waren juist de vragen die ik niet wou dat ze vroeg aan mij. Ik nam nog een hapje van mijn tosti en keek even om me heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 8:24 pm

Met een glimlach op haar gezicht keek ze hem aan. Hij at heel schattig. Ze giechelde even en nam een slokje van haar cola. Toen ze alles ophad, en hij ook, liep ze naar de bar en betaalde de twee tosti's en de twee glazen cola. Eenmaal weer buiten keek ze hem aan. 'Dat was best wel gezellig, vond je ook niet?' Ze wilde weten waarom hij hier was, in zijn eentje. Maar ze wilde niet dat hij haar dat ook zou vragen, dus ze hield zijn mond. Ze lachtte even kort en bleef staan. Wat zouden ze, of wat zou zij, nu gaan doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 8:28 pm

William.
Ik keek haar boos aan toen we buiten stonden. 'Sinds wanneer heb je beslist om alles te betalen?' vroeg ik geirriteerd. Het was toch dat de jongen altijd betaalde? Ik drukte wat geld in haar handen en stak mijn hand op toen ze wou protesteren. 'Niet zeuren, ik heb een baantje voor iets.' zei ik en glimlachte naar haar. 'Inderdaad, het was heel gezellig. Moeten we vaker doen.' lachtte ik. 'Zo, waar gaan we nu heen?' vroeg ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 8:42 pm

Fay keek hem stomverbaasd aan toen hij boos werd. 'Ik..' haar blik werd woedend. 'Ik heb zelf ook een baantje, zo zielig ben ik niet.' Ze haatte het dat als ze aardig voor iemand deed, hij of zij er gelijk een probleem van maakte. Een diepe zucht rolde over haar lippen en ze keek naar het geld. Ze stopte het in haar broekzak en keek hem aan. 'Als je nog een keer mij geld geeft als ik betaal dan ben je er geweest..' Ze haalde haar schouders op en haar blik veranderde weer in normaal. Het was klaar nu, ze ging er niet op door. 'Laten we kijken of er misschien vanavond nog ergens een leuk bandje komt, en dan zien we wel verder.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 8:53 pm

Will
Ik keek haar gefronst aan. 'Dat bedoel ik niet. Ik weet heus wel dat je niet zielig bent. Ik bedoel gewoon dat jongens normaal betalen, dus.' zei ik. Ik keek haar aan toen ik de lichte dreiging hoorde. Ik boog naar haar toe. 'Doe je best maar' mompelde ik geirriteerd. Ik wist dat ze ergens haar dreiging wel meende, daarom dat ik ook even geirriteerd reageerde. Mijn blik veranderde van geirriteerd in normaal. 'Oké' lachtte ik en ging haar voor. 'Maar wat als onze smaken verschillen en jij andere bandjes leuker vind dan ik?' vroeg ik en keek haar aan. Want ik was echt niet van plan om naar dat romantische getokkel te luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 9:02 pm

'Wacht jij maar af, ik ben niet een "girl next door" type, dus ik denk niet dat jouw verwachtingen over mijn muzieksmaak kloppen.' Ze liep achter hem aan en keek om zich heen. Ze hield van Hawai, de cultuur, de mensen, het weer, het eten, alles. Ze glimlachte en ging wat dichter bij hem lopen. 'Wacht, hier is de vvv.' Ze liep naar binnen en pakte een folder. Toen ze weer buiten stond trok ze hem mee naar een bankje en plofte er op neer. 'Hm, eens kijken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Emptydi apr 19, 2011 9:13 pm

Will
Ik glimlachte. 'Dat hoop ik voor jou.' zei ik en glimlachte. Ik leunde tegen de muur toen ze naar binnen ging om een folder te halen. Toen ik werd meegetrokken grijnsde ik even en plofte naast haar neer. 'Je hebt wel veel kracht voor een meisje.' zei ik en keek over haar schouder mee. 'Hm, kun je even vertalen tolkje?' vroeg ik vriendelijk en glimlachte naar haar. De folder was onleesbaar, voor mij dan toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia en Judithh.   Orpg. Cynthia en Judithh. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia en Judithh.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 23Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 13 ... 23  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG. Cynthia en Iris.
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Cynthia & Joyce.
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Cynthia && Judith. x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: