Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia && Judith. x

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:26 pm

Lucas
Ik zuchtte toen ik een jongen zijn armen om haar heen zag slaan. Ze flirtte er vrolijk op los door op die verleidelijke manier te dansen. Ik dronk mijn biertje leeg en stond op om me onder het dansende volk te mengen. Ik ging wat in het gezichtsveld van Fay dansen in de hoop dat ze me zou zien en bij me zou komen. Want langs de ene kant durfde ik niet echt te gaan bij haar omdat ik bang was dat ze nog steeds boos zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:28 pm

Haar hart miste een paar slagen toen ze hem in het oog kreeg. Nog even danste ze verder met die jongen, misschien zou hij dan weer jaloers worden. Kijken wat er gebeurde. Ze knipoogde naar hem en ging wat verleidelijker dansen, wat die jongen wel leuk vond. Haar blik was echter alleen nog gericht op Lucas, al zag die jongen met wie ze danste dat natuurlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:34 pm

Lucas
Ik stopte abrupt met dansen toen ik zag dat ze nog verleidelijker met die jongen ging dansen. De jaloezie kroop omhoog in mijn borst waardoor ik weer het woedende gevoel terugkreeg. Ik liep erheen en duwde de jongen, iets minder subtiel deze keer, terug weg. 'Wat probeer je nu eigenlijk te doen?' vroeg ik licht geirriteerd aan Fay. Ik wou haar voor mij alleen. Zo egoïstisch was ik wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:37 pm

Lachend sloeg ze haar armen om zijn schouders en keek ze hem aan. 'Nou ik probeerde wat me gelukt is. Zie die jaloezie in je ogen, man! Je zou jezelf eens moeten zien.' Ze lachte en danste vrolijk met hem alsof ze kleine kinderen waren, niet dat het haar iets kon schelen, ze had een goede reputatie hier en bijna iedereen wist dat ze wel eens kinderachtig kon zijn. Hij maakte haar gewoon blij, daar kon zij niets aan doen. 'Je gaat zeker ook niet je excuses aan deze jonge man aanbieden?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:41 pm

Lucas
Het was duidelijk aan haar ogen te zien dat ze dronken was. Ik zuchtte zacht en sloeg mijn armen om haar heupen toen ze de hare om mijn nek sloeg. 'Ik vind het helemaal niet leuk.' zei ik zacht. 'We weten ondertussen al dat ik snel jaloers ben.' Ik danste voorzichtig met haar mee toen ze uitbundiger begon te dansen. Ik schudde mijn hoofd toen ze vroeg of ik aan de andere jongen mijn excuses ging aanbieden. 'Dat heb je goed gegokt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:45 pm

'Je bent echt zo'n vuil mannetje die zich niets van anderen aantrekt, of niet soms?' Ze grinnikte en legde haar hoofd tegen zijn schouder aan toen er een rustig nummer kwam. Zachtjes slowde ze met hem en streelde in zijn nek. 'Nou, Lucas, als je een echte heer was dan liet je me nu met iemand anders dansen, één dans per keer is wel genoeg, vind je ook niet?' Ze keek hem speels aan en grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:50 pm

Lucas
Ik keek haar aan en knikte. 'Tja, van wie zou ik me iets moeten aantrekken?' vroeg ik aan haar. Ik leunde met mijn kin in haar haar toen ze haar hoofd tegen mijn schouder aanlegde. Toen ze vroeg of ik haar wou loslaten om met iemand anders te dansen trok ik haar voorzichtig nog een beetje dichter tegen me aan. 'Pech gehad dan voor de andere personen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:55 pm

Glimlachend danste ze nog even met hem en liet hem toen los. 'Ik ga even wat drinken halen' fluisterde ze in zijn oor. Ze liep naar de bar en bestelde een cola, even geen alcohol, ze moest ook weer niet gaan doorslaan vond ze. Toen dronk ze gulzig wat slokken en kroop ze op een van de barkrukken die er stond. Haar blik kruiste die van een andere jongen en ze lachtte toen hij haar verleidelijk aan keek. Ze glimlachte een beetje, anders zou Lucas hem ook iets aan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 7:59 pm

Lucas
Ik keek haar na toen ze iets te drinken ging halen. ER kwam een van de meisjes die daarnet alleen had gedanst kwam naar me toe en begon tegen me aan te dansen. Ik danste een beetje afwezig mee. Ze vroeg me of dat meisje van hiernet mijn vriendinnetje was. 'Bijna' antwoordde ik met een brede grijns. Ze werd meteen afweziger en vertrok uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:09 pm

De jongen kwam uiteindelijk naar haar toe gelopen en drukte kleine kusjes in haar hals terwijl hij met zijn vingertoppen over haar heupen gleed. Ze schrok er een beetje van en versteende, omdat hij heel direct was. Dat vond ze niet zo fijn, maar ze liet het half toe, tot hij haar shirt iets omhoog liet glijden, toen duwde ze hem weg en keek heem bozig aan. 'Doe maar niet' mompelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:12 pm

Lucas
Ik zag een van de jongens die daarnet ook om Fay stonden naar haar toe gaan. Hij drukte kussen in haar nek en na een tijd zag ik zijn handen onder haar tshirt gaan. Weer schoot de jaloezie omhoog en ik liep er vrijwel meteen heen. Alleen met een leugen zou ik deze jongen bij haar wegkrijgen. 'Wil je van mijn vriendin blijven?' vroeg ik beleefd en trok haar voorzichtig weg bij hem zodat ze achter me stond. Aangezien ik een heel stuk groter en gespierder was dan de andere jongen deinsde hij meteen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:16 pm

Opgelucht haalde ze adem toen hij weg liep. 'Wat een engerd' mompelde ze rillend. 'Dankjewel' zei ze met een glimlach terwijl ze zachtjes een kus op zijn wang drukte. 'Vriendin?' lachte ze zacht en ze trok een wenkbrauw op. 'En wat nou als ik helemaal niet op jongens val?' Ze moest lachen en ging weer op de kruk zitten, om vervolgens met haar voet langs zijn been te strelen, om hem gek te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:20 pm

Lucas
Ik keek haar aan en zuchtte zacht. 'Waarom ben je zo aantrekkelijk?' zei ik met tegenzin. 'Dat was de enige manier dat zo'n griezel je met rust laat.' vertelde ik eerlijk. Ik trok mijn wenkbrauw op toen ze in twijfel trok of ze wel hetero was. 'Hm, volgens mij val jij 100% op jongens' zei ik schor, lichtelijk afgeleid door haar voet die langs mijn been streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:23 pm

'Ik ben helemaal niet aantrekkelijk' zei ze lachend en ze keek hem grijnzend aan. 'Oh, dacht jij dat? Nou dat heb je goed gedacht hoor Lucas.' Ze moest lachen door zijn stem en ging nog even door. 'Oh, meneertje wordt opgewonden' zei ze met een blik naar zijn grote vriend. 'Zal ik dan maar even stoppen?' ze keek hem aan en stak haar tong naar hem uit. Het was leuk om hem te pesten, hij was zo anders dan die casanova waar de meiden over hadden gepraat, gelukkig wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:26 pm

Lucas
Ik keek haar aan. 'Oh jawel, je bent wel aantrekkelijk.' zei ik zacht tegen haar. Ik keek haar lichtelijk geirriteerd aan toen ze zei dat ik opgewonden werd. 'Nee, ik heb mezelf nog perfect onder controle.' zei ik rustig tegen haar. Ik had mezelf onder controle, maar of het nog lang zou duren was nog de vraag. Ik was heel wat gewend, maar het bleek duidelijk dat zij een totaal ander effect op me had dan al die andere meisjes. 'Stop maar ja, dat is beter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:29 pm

'Oh, als je nog niet opgewonden bent, dan kan ik nog wel even doorgaan, toch?' Ze grijnsde breed en trok hem naar zich toe. Haar vingers gleden naar zijn onderbuik en steeds iets lager, maar dan net niet dat ze zijn best friend raakte. Grinnikend keek ze hem aan en ze merkte dat er naast hen meer stelletjes zaten te vozen. Niet dat zij nou een stel waren, maar goed dat even terzijde. 'Heb je jezelf nog onder controle?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:38 pm

Lucas
Ik keek haar even streng aan toen ze zei dat ze nog even kon doorgaan. Ik zuchtte zacht toen ik haar vingertoppen veel te laag voelde. 'Fay' zei ik zacht. Ik haalde haar hand van me af en legde die in haar schoot. 'Nee, als jij zo blijft doorgaan heb ik mezelf helemaal niet meer onder controle.' klaagde ik. Ik vroeg me af sinds wanneer ik zo preuts geworden was, maar dat lag waarschijnlijk weer vooral aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:40 pm

'Maakt het uit dat je jezelf niet onder controle hebt?' Ze keek hem speels aan en legde haar hand op zijn borst. 'Goed, ik stop al. Best grappig dat je opgewonden van mij raakt.' Ze moest lachen en stond op. 'Ik zoek wel iemand anders die ik wel op mag winden.' Ze beet verleidelijk op haar lip en keek hem afwachtend aan, ze was benieuwd naar zijn reactie. Ze vroeg zich af of hij wist dat ze hem maar aan het plagen was, dat ze nergens op uit was eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:45 pm

Lucas
Ik keek haar aan. 'Ja, zo'n dingen doe je niet in het openbaar' zei ik zacht. Mijn blik werd lichtelijk sarcastisch toen ze zei dat ze het best wel grappig vond dat ik haar opwond. 'Ja, echt hilarisch, ha-ha.' Ik keek haar aan. 'Oh, wacht jij maar tot het mijn beurt is om jou op te winden, ik ben eens benieuwd hoe lang jij jezelf onder controle hebt.' Ik trok haar dichter tegen me aan toen ze zei dat ze wel bij iemand anders zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:50 pm

'Ik kijk er nu al naar uit' zei ze lachend en ze sloeg haar armen om zijn nek heen. 'Zeg, ik plaagde je maar. Ik begrijp dat het lastig is als een meisje dat doet, maakt niet uit of ze knap of lelijk is. Maar je bent wel ontzettend preuts zeg, net alsof mensen dat hier nog nooit hebben gezien.' Ze grinnikte en liet hem toen los. Ze draaide zich om en bestelde nog een cola. Langzaam nam ze wat kleine slokjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 8:57 pm

Lucas
Ik keek haar aan. 'Jij zult echt nog wat meemaken.' zei ik tegen haar. Ik knikte toen ze zei dat het inderdaad moeilijk voor me was. 'Ik ben helemaal niet preuts.' ging ik ertegenin. Ik bestelde zelf ook nog een biertje toen ze zelf nog een cola bestelde. Ik nam een paar slokken en ging weer wat makkelijker zitten op mijn barkruk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 9:19 pm

'Nee hoor, je bent helemaaaaaaaal niet preuts' zei ze sarcastisch. 'Dat merkte ik echt niet hoor net.' Ze lachte en nam nog een paar slokken van haar cola. 'Maar het geeft niet, als jij zo preuts bent dan, tja, dan doe ik toch niet meer wat ik net deed.' Ze knipoogde naar hem en knikte. 'Volgens mij ga ik niks meemaken, dat durf je niet.' Ze daagde hem uit, maar verraadde zichzelf door heel hard te lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 9:24 pm

Lucas
Ik grinnikte zacht en keek haar aan. 'Jep, ik ben helemaaaaal niet preuts.' zei ik met een brede grijns. 'Ik ben gewoon beleefd.' zei ik tegen haar. Ik dronk in een paar slokken mijn biertje leeg en betaalde voor haar cola's en mijn drank. Ik stond op en rekte me uit. 'Kom, we gaan naar mij thuis.' zei ik vastberaden. Oké, als ze me niet zou geloven, zou ik wel bewijzen dat ik niet preuts ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 9:30 pm

'En wat gaan we bij jou thuis doen als ik vragen mag?' Ze bleef rustig zitten waar ze zat en dronk met een grijns haar cola leeg. Het spelletje spelen was leuk,hem uitdagen was leuk. Maar ze wist helemaal niet of ze wel iets met hem wilde. Ze vond hem megaleuk, maar ze wist helemaal niets van hem. Ze keek hem speels aan en grijnsde breed terwijl ze kleine slokjes nam. 'Preuts mannetje'
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Emptydi jun 28, 2011 9:47 pm

Lucas
Ik keek haar aan met een wenkbrauwwiebel. 'Ik ga je bewijzen dat ik niet preuts ben.' zei ik tegen haar. 'Maar eerst, wil ik dat je me kust.' vroeg ik haar. Ik glimlachte lief in de hoop dat ze me zou kussen. Zoenen was iets romantisch, lief, iets wat je niet zomaar met iedereen deed. Maar dat was hoe ik erover dacht natuurlijk. 'Als ik preuts ben, wat ben jij dan?' vroeg ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia && Judith. x
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Romy en Judith. ♥♥
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Manon und Judith. ♥
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Joyce.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: