Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Orpg. Cynthia && Judith. x

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Emptydi jun 28, 2011 9:51 pm

'Ik? Ik ben woest aantrekkelijk natuurlijk.' Ze moest lachen en schudde haar hoofd. 'Uh uh. Neem me maar eerst mee naar je huis en vertel me onderweg wat over jezelf Lucas, en dan ben ik heel benieuwd hoe je me gaat laten zien dat je niet preuts bent.' Ze pakte zijn hand vast en keek hem speels aan. Ze vond dit spelletje van uitdagen en plagen wel leuk eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Indimenticabile.

Indimenticabile.


Aantal berichten : 824
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Emptydi jun 28, 2011 9:55 pm

Lucas
Ik keek haar teleurgesteld aan toen ze niet op mijn verzoek inging. 'Krijg ik echt geen romantische kus?' vroeg ik een beetje teleurgesteld. Ik knikte toen ze zei dat ik wat meer over mezelf moest vertellen. Ik zou niet alles vertellen, gewoon een paar onbelangrijke details achterhouden. Ik hield haar hand vast en ging met haar naar buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toxic.
Moderator.
Toxic.


Aantal berichten : 523
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 29
Woonplaats : -

Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Emptydi jun 28, 2011 10:04 pm

'Jawel, maar binnen was dat niet romantisch. Hier wel, zo in het maanlicht.' Ze grijnsde en sloeg haar armen om zijn nek. 'Niet zo snel jij, meneer Preuts.' Ze keek hem lachend aan en boog wat naar voren. Toen drukte ze heel zachtjes haar lippen tegen die van hem aan. Een warm gevoel borrelde vanuit haar maag omhoog en ze hield hem wat beter vast terwijl ze zachtjes met haar tong een spelletje met die van hem speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Cynthia && Judith. x    Orpg. Cynthia && Judith. x  - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Orpg. Cynthia && Judith. x
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Romy en Judith. ♥♥
» Orpg. Cynthia & Laura.
» Orpg. Manon und Judith. ♥
» Orpg. Judith & Michelle!
» Orpg. Cynthia & Joyce.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: