Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Orpg. Lina & Michelle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 25 ... 29  Volgende
AuteurBericht
Story Of My Life.

Story Of My Life.

Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:34 pm

Mia stond op en liep naar haar kast toe waarna ze die opende en er een hemd en een kort broekje uit haalde. 's Nachts had ze het vaak genoeg echt heet gehad, en daarom sliep ze dus niet met een lange broek en een vest aan. Ze voelde dat Jace naar haar keek en ze liet haar blik naar hem afdwalen. ''Je mag je gerust hiet omkleden hoor. Mijn vader heb ik ook vaak genoeg in zijn ondergoed gezien.'' Dat laatste was helemaal niet bedoelt om eruit te laten floepen en ze zuchtte even. Vlug trok ze haar slaap kleren aan en ging in de hoek onder de dekens liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anywhere

Anywhere

Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:36 pm

Jace
Ik trok een wenkbrauw op, ik vond het nogal een vreemde opmerking. Ik durfde eigenlijk niets te vragen, dus ik trok mijn kleren maar gewoon uit en deed snel het shirt en de broek aan. Ik hoopte dat ze niet naar me stond te kijken, ik wilde haar niet laten schrikken van mijn lichaam. Erg mooi zag het er niet uit, met dank aan mijn geweldige vader. Ik liep meteen naar het bed en schoof naast haar onder de dekens.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:41 pm

Mia had niet heel oplettend naar hem gekeken. Bovendien wist ze wel dat hij dat niet fijn zou vinden, aangezien zijn lichaam vast en zeker onder de littekens zou zitten. Maar dat maakte haar helemaal niets uit en hij moest dat ook echt weten. Ze kroop wat dichter tegen hem aan en legde haar hand zacht op zijn borst. ''Dat meisje he. Ik was echt bang dat ik je kwijt was op een of andere manier. Omdat je boos op me leek te zijn, en op een vreemde manier naar het meisje gekeken had. Ik wilde dat voorkomen.'' fluisterde ze en keek hem in zijn ogen aan.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:42 pm

Jace
'Ze kwam opeens met vragen over persoonlijke dingen, daarom keek ik zo ongemakkelijk.' zei ik zachtjes en ik keek haar aan. Ik was blij dat ze eindelijk de waarheid vertelde. Ik sloot mijn ogen en trok haar dicht tegen me aan. Ik voelde me eigenlijk wel fijn bij het idee dat ze bang was me kwijt te raken. Want eerlijk gezegd had ik ook op het punt gestaan om weg te lopen en nooit meer terug te komen.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:47 pm

''Ik heb gewoon niet goed nagedacht. Nog sorry daarvoor. Ik snap ook echt niet hoe je me steeds hebt kunnen vergeven.'' zei ze zacht en voelde zijn warmte. Ze ging wat omhoog en drukte haar lippen tegen zijn kaak aan. Ze wilde zo wel voor altijd liggen, bij hem. Alles was goed zolang hij maar bij haar bleef. Ze hield van hem.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:51 pm

Jace
Ik gaf geen antwoord maar ik sloeg een arm om haar heen. Met de andere speelde ik een beetje met haar haren. Ik drukte een kusje op haar kruin. Dit voelde fijn, ze lag nu tenminste bij mij en niet bij Vinn. Die aardig pissig zou zijn morgenochtend. Ik grijnsde even bij de gedachte. Ik pakte de deken en trok die over ons heen. Ze voelde zacht en warm aan, ze paste zo goed bij me. 'Die lenzen irriteren me alleen.' zei ik tegen haar.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:56 pm

Geen reactie. Misschien wilde hij het er ook helemaal niet meer over hebben, en zij evenmin. Waarom dacht ze nog aan het verleden? Dit moment met hem was veel beter en ze hoorde nu alles te vergeten. Te denken aan het heden. ''Dan doe je ze uit.'' lachte ze zacht en streelde met haar vingertoppen langs zijn borst. Ze voelde een arm om haar heen en liet voorzichtig haar hoofd daarop rusten. Ze hoopte niet dat ze hem hierbij pijn deed.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 9:58 pm

Jace
Ik voelde haar hoofd op mijn borst. Ik merkte best dat ze heel voorzichtig met me was. Aan de ene kant vond ik het lief en fijn dat het zo minder pijn deed, maar ik voelde me ook weer klein. Ik knikte en haalde de dingen voorzichtig uit mijn ogen en legde ze op het nachtkastje. Dat was misschien een slecht idee omdat ze uit zouden drogen, maar ik vond het veel te fijn bij Mia. Bovendien was ik moe.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 10:02 pm

''Dat is niet slim.'' vertelde Mia hem zacht en ze keek naar de lensen die nu op het nachtkastje lagen. Zometeen kon hij ze niet eens meer in doen omdat ze dan te droog zouden zijn. Ze keek naar zijn gezicht en glimlachte even, blij om vannacht bij hem door te brengen. Ze boog over hem heen om het licht uit te doen en ging vervolgens weer recht liggen. Of nouja, op haar zij.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 10:11 pm

Jace
Ik kreunde en duwde haar van me af. Ik stond op en deed ze netjes in het potje. 'Blij?' vroeg ik voor ik weer naast haar schoof. Ik sloeg mijn armen om haar heen en sloot mijn ogen. 'Weltrusten.' zei ik en ik drukte een kusje in haar nek. Het was een beetje koud onder de dekens vandaan, dus nu warmde ik me weer heerlijk aan haar op. Ik voelde me steeds slaperiger worden.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyzo mei 22, 2011 10:15 pm

''Ja.'' glimlachend veegde Mia zijn haren iets aan de kant om hem een kus op zijn voorhoofd te geven. ''Welterusten.'' fluisterde ze en sloeg één arm om hem heen. Ze had het onderhand al best wel warm van hem gekregen. Ze lagen dan ook best dicht bij elkaar. Ze slaakte een gaap en sloeg haar ogen dicht nadat ze de dekens nog eens goed over hen heen getrokken had.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 6:30 pm

Jace
Ik voelde een zachte kus op mijn voorhoofd en ik voelde haar arm om me heen. Ik werd steeds slaperiger, ik kon wel wat goede nachtrust gebruiken. Ik sloot mijn ogen. De deken voelde zacht en ik drukte mijn voorhoofd tegen dat van haar. Ik drukte nog een kusje op haar mond, ze smaakte nog een beetje naar bloed. Ik had nog steeds niet gegeten. Ik zei maar niets en viel in slaap na een poosje.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:31 pm

Mia glimlachte iets wat en liet haar ogen nog wel gesloten. Ze wist dat ze beiden wel een goede nachtrust konden gebruiken, vooral Jace. Ze voelde zijn zachte lippen kort tegen de hare aan en merkte na een poosje dat hij in slaap was gevallen. Zijn ademhaling werd anders en hij bewoog niet zo veel meer als ervoor. Ze opende eventjes haar ogen om hem te bekijken in zijn slaap. Ze kroop wat dichter tegen hem aan op 't moment dat hij wat rilde, en sloot haar ogen erna weer. Langzamerhand viel ze zelf ook in een diepe en rustige slaap.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:36 pm

VOLGENDE DAG YAY
~

Jace
Ik werd langzaam wakker met het meisje dicht tegen me aan. Ik was meteen een stuk vrolijker dan ik normaal wakker werd. Ik trok haar ietsje omhoog en drukte zachte kusjes in haar haar. Ze was zo schattig als ze sliep. Ik keek naar haar en speelde met haar haren en streelde over haar zij. Ik hoopte dat ze nog even bleef slapen, ze zag er nu zo lief en onschuldig uit.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:43 pm

In Mia's slaap werden er alleen maar flashbacks afgespeeld, leuke en slechte delen uit haar leven. Maar de slechte dingen hoorden er nu ook eenmaal bij. Ze 'keek' terug in de tijd naar het incident met haar oma. Haar vader had haar per ongeluk vermoord. Nog steeds wist ze niet of ze dat moest geloven, maar toen de tijd geloofde ze alles wat hij haar vertelde. Ze had bij de telefoon gestaan, uren lang totdat er iemand zou bellen uit het ziekenhuis. Na een paar dagen werd haar verteld dat ze overleden was. Het was de ergste schrok in haar leven. Ze schoot omhoog toen ze het voor zich begon te zien hoe haar vader het gedaan zou hebben.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:45 pm

Jace
Ik bewoog snel uit de weg toen ze omhoog schoot, ze had me bijna geraakt. 'Wat doe jij in godsnaam?' vroeg ik een beetje geschrokken en keek haar met grote ogen aan. Toen realiseerde ik me opeens dat ze wakker was geschrokken en dat ik eigenlijk nogal fel had gereageerd. 'Sorry.' mompelde ik en ik knuffelde haar voorzichtig. 'Wat is er?' vroeg ik een beetje verward aan haar.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:49 pm

Mia haalde wat zwaar adem en keek na een minuutje pas om naar hem. Ze voelde zijn armen om haar heen en ze keek wat afwezig, steeds denkend aan hoe het gebeurd zou zijn. ''Naar gedroomd,'' zei ze enkel en glimlachte er zwakjes bij. Voorzichtig ging ze weer liggen en trok hem daarbij mee. ''Het spijt me.'' zei ze zacht en had nog wel gemerkt dat zij hem per ongeluk bijna geslagen had.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 8:53 pm

Jace
Ik zag dat ze nogal raar keek, volgens mij wist zij ook niet echt wat er gebeurde. 'Wat heb je dan gedroomd?' vroeg ik nieuwsgierig en ik keek naar haar. Ik werd ondertussen terug op het bed getrokken en ik sloot mijn ogen weer even terwijl ik haar dicht tegen me aanhield. Ik was best wel moe. Jammer dat de nachtmerrie het mooie moment van net had verpest, maar ik hoopte nog meer van die momenten te beleven.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:01 pm

''Maar je zult het niet echt begrijpen,'' fluisterde ze en keek hem met gespleten ogen aan. Wat was het nou weer voor iets idioots om te gaan dromen hoe je oma aan haar dood gekomen is? Ze had het liever helemaal niet. Waarom had ze niet over iets leuks gedroomd? Zoals hem. ''Ik begon het voor me te zien hoe mijn oma aan haar dood gekomen is, door mijn vader. Het was echt vreselijk.'' vervolgde ze en keek hem wat moeilijk aan.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:11 pm

Jace
Il keek haar verward aan en haalde mijn hand even door mijn haar. Toen legde ik mijn arm om haar middel. 'Dat is vreselijk. Is dat echt gebeurd?' vroeg ik zacht, blij dat ik niet stotterde. Ik deed het vaker op zulke momenten en was er als klein kind mee gepest. Ik wreef over haar armen, ze leek best wel overstuur en ik probeerde haar op te vrolijken.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:15 pm

Mia keek naar hem en knikte. ''Ja. Jammer genoeg wel.'' zei ze en slaakte een zachte zucht. Ze had door dat hij haar probeerde op te vrolijken en vond dat dan ook een ontzettend lief gebaar. ''Maar laten we het maar ergens anders over hebben,'' zei ze en glimlachte een klein beetje terwijl ze met haar vingers zijn haren weer begon te strelen. ''Heb je lekker geslapen?''
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:25 pm

Jace
Ik sloeg mijn armen om haar heen en trok haar ietsje omhoog. Ik streelde door haar haar en ik keek haar aan. 'Natuurlijk, ik sliep naast jou.' zei ik. Ik kon er niets aan doen, ik begon lichtjes te blozen. Oh, ik haatte het zo als ik dat deed. Ik voelde me gewoon zo fijn bij haar, ze had een vreemd effect op me. Opeens hoorde ik de deurbel. Wat vreemd. Maar misschien hadden we lang geslapen en was het al veel later dan ik dacht.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:30 pm

Het was nu een stuk lichter in de kamer waardoor ze zijn gekleurde wangen kon zien. Mia had het altijd al een schattige eigenschap gevonden. ''Valt wel weer mee dat je niet naast het bed ligt door mij.'' grinnikte ze en liet haar hand langs zijn bovenlichaam gaan. Ze hoorde ook een plotselinge deurbel en trok haar wenkbrauwen op. ''Is het dan al zo laat?''
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptyma mei 23, 2011 9:36 pm

Jace
'Mij ook.' zei ik lachend en ik voelde een hand over mijn borstkas. Met tegenzin duwde ik haar uit het bed. 'Ga de deur opendoen.' zei ik en ik stond op, ik voelde me een beetje licht in mijn hoofd maar besloot zoals gewoonlijk niets te laten merken. Ik duwde haar zachtjes voor me uit naar beneden, waar ik opeens het meisje van gisteren in de woonkamer zag staan. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik verward.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Emptydi mei 24, 2011 3:49 pm

Mia stond meteen recht en haalde een hand door haar haren heen om deze wat beter in model te leggen. Bovendien zag d'r haar er altijd warrig uit na het slapen. Ze werd zacht naar beneden geduwd door Jace en net zoals hij, zag ze het meisje staan waar ze de vorige dag mee ruzie had gemaakt. Ze keek haar enkel alleen aan en moest haar best doen om niet vuil naar d'r te kijken.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 22 Empty

Orpg. Lina & Michelle!
Terug naar boven 
Pagina 22 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 25 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Elke & Michelle.
» Orpg. Chloë & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: