Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ORPG} I don't know much about your world.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
AuteurBericht
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Emptyvr jun 24, 2011 3:54 pm

Dylan zag hoe ze weer verlegen reageerde. Op dat gebied was Paige erg duidelijk. "Je moet helemaal niet verlegen bij me zijn, Paige. Enkel jezelf," zei hij terwijl hij zachtjes haar kin ophief zodat ze elkaar konden aankijken. Twee uitnodigende lippen bevonden zich dicht bij de zijne, maar toch had hij nog steeds voor ogen dat zij hém moest kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Emptyvr jun 24, 2011 4:06 pm

Het was moeilijk om niet in zijn ogen te blijven staren, het was moeilijk om haar gedachten bij de woorden die hij sprak te houden en niet bij de bewegingen die zijn lippen maakten. Ze wendde haar blik af en haalde diep adem. Hij was zo.. dichtbij geweest. Waarom had ze die kans niet gegrepen? Diep van binnen wist ze het wel, ze was te onzeker. Hij had duidelijk veel ervaring en zij.. nauwelijks.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Emptyvr jun 24, 2011 4:10 pm

Bij haar beweging bleef een teleurgestelde Dylan achter die voorzichtig zijn armen rond haar een deed en haar onhandig knuffelde aangezien hij nog een potje ijs in zijn hand had. "Het spijt me... Laat me in het vervolg duidelijk weten als ik wat doe dat je niet graag hebt of zelf niet graag wilt," zuchtte hij zacht. Dit ging zo echt nooit vooruit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Per Sempre.
Moderator.
Per Sempre.


Aantal berichten : 506
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Emptydo jul 28, 2011 7:03 pm

Even knipperde Paige met haar ogen en knabbelde gefrustreerd op haar onderlip. "Het is niet dat ik het niet wil..," zei ze zachtjes en glimlachte om de onhandige knuffel die hij haar gaf. "Ik ben alleen bang dat ik eh.." Haar wangen kleurden beschaamd rood en ze sloeg haar ogen neer. "Dat ik het niet goed doe." Mompelde ze beschaamd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://chloetoindia.blogspot.com/
Hometown Glory
Moderator.
Hometown Glory


Aantal berichten : 208
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 28

ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Emptyma aug 15, 2011 4:34 pm

Dylan wist niet precies waarover ze nu aan het praten waren; over het feit dat hij haar net had aangeraakt en ze dat niet terug durfde of over het feit dat ze niet zichzelf durfde te zijn bij hem. Niet wist hoé. Met één hand stak hij een verloren pluk weg en met de ander hield hij zijn potje ijs vast. 'Volgens mij doe je het juist geweldig.' Even beet hij op zijn onderlip. 'Niet verkeerd bedoel, maar ik denk dat je soms een beetje te hard nadenkt. Dat is leuk aan je, maar soms Paige moet je echt je een weg laten drijven door je gevoel.' Daarna nam hij weer een hapje ijs en gooide de rest weg in een vuilbak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ORPG} I don't know much about your world.   ORPG} I don't know much about your world. - Pagina 9 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ORPG} I don't know much about your world.
Terug naar boven 
Pagina 9 van 9Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ORPG} It's a wicked world.
» Wie wil een ORPG?
» Wie wil een ORPG?
» [ORPG] We'll See.
» Who, oh, who want a orpg?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: