Log je nu direct in, of meld je aan!
Log je nu direct in, of meld je aan!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wij, leden van deze forum, zijn schrijvers, RPG'ers etc. Meld je aan!

IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Orpg. Lina & Michelle!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 29  Volgende
AuteurBericht
Anywhere

Anywhere

Aantal berichten : 365
Registratiedatum : 06-04-11

Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 7:01 pm

Jace
Ik draaide me om en legde mijn armen om haar heen en trok haar wat dichter naar me toe. Ze klonk best wel onzeker en ik wilde niet dat ze dacht dat ze iets fout gedaan had. 'Het is beter voor me, veiliger.' fluisterde ik zacht in haar oor. Ik voelde haar smalle lichaam tegen me aan en ik voelde iets raars in mijn maag. Waarom werd ik hier zo warm van? Ik wilde haar eigenlijk niet loslaten, maar ik wist dat ik dat binnenkort zou moeten doen. Ik wilde niet dat ze dacht dat ik een creeper was of zoiets. Het maakte me eerlijk gezegd best veel uit wat ze van me dacht, al wilde ik dat zelf niet toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Story Of My Life.

Story Of My Life.

Aantal berichten : 698
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 7:08 pm

Haar mondhoeken krulden iets omhoog van zijn veilige en warme armen om haar heen. ''Dat wel ja. Maar weet je wel echt zeker dat je dit wilt? Het is niet niks.'' Vertelde ze hem en legde kort haar hoofd tegen zijn borstkas aan. De geur van hem drong haar neusgaten binnen waarvan ze moest glimlachen. Het voelde zo fijn dit. En toch mocht het niet. Haar armen legde ze voorzichtig ook om zijn lichaam heen en zuchtte even genietend.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 7:16 pm

Jace
Ik streelde voorzichtig over haar onderrug en ik keek naar haar. Ik voelde haar warme armen om me heen en begon lichtelijk nerveus te worden. 'Het is oke, ik wen er wel aan.' Als het betekende dat ik hierdoor veilig met haar om kon gaan was dit helemaal niet zo'n slecht idee eigenlijk. Ik moest me er maar gewoon overheen zetten en eraan gaan wennen, want terug naar huis was een slecht idee. Maar ik begon me steeds meer aangetrokken te voelen tot het meisje en dat was ook slecht. We waren van verschillende soorten en bovendien wilde ik niet dat het verkeerd ging en ze me buiten zou dumpen.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 7:23 pm

Een koude rilling ging door haar lichaam heen van het gestreel, iets wat ze eigenlijk nooit had. En dus moest het toch wel iets betekenen? Voorzichtig haalde ze haar hoofd van zijn schouder af, maar liet haar armen nog wel om hem heen. ''Oké. Dan is het goed.'' Na een paar minuten zo gestaan te hebben begon het toch wel erg ongemakkelijk te worden, dus haalde ze haar armen op een rustig tempo maar weer weg. Hij mocht niet denken dat ze het zo fijn vond om bij hem te zijn. Dat ze zijn aanrakingen zo ongelooflijk goed vond voelen. Ze glimlachte iets wat naar hem en liet haar ogen over hun kleren heen gaan. ''Wil je douchen trouwens?''
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 7:58 pm

Jace
Ik voelde opeens haar aanraking niet meer en ik voelde me meteen minder fijn. Vond ze me te plakkerig? Ik hoopte van niet. Ik wilde haar het liefst dicht naar me toe trekken. En eerlijk gezegd had ik de neiging haar te zoenen, maar ik deed het niet. Ik wilde dat mezelf niet aandoen, als ik dat deed zou ik het hoe dan ook verpesten en dat wilde ik niet. Ik knikte en keek haar aan, maar het voelde alsof we ontzettend ver uit elkaar waren. 'Wel zo fris.' zei ik zacht. Ik zat onder het bloed, van mezelf en haar. En misschien mijn moeder.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:04 pm

''Ga maar. Dan ga ik me wel even omkleden.'' In haar kamer stond een wastafel waar ze zichzelf wel even mee schoon kon maken. Er waren nog een paar plekken waar bloed op zat. Rustig liep ze naar een kastje waar ze een handdoek uit haalde, samen met een washandje. ''Hier.'' zei ze zacht en overhandige het aan hem. Ze veegde even wat haren bij haar gezicht weg en keek hem aan. ''Lukt het zo?'' Eigenlijk wilde ze zelf voor hem zorgen, al kon hij dat best zelf.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:13 pm

Jace
Ik knikte, alhoewel ik eigenlijk niet weg wilde bij haar. Ik pakte het washandje en de handdoek aan en keek ernaar. Ik knikte en keek even in de spiegel naar het bloed op mijn gezicht en ik beet zachtjes op mijn lip. Ik had het vaak genoeg gezien, net als blauwe plekken in mijn gezicht. Ik zag alweer een klein plekje vormen onder mijn oog, maar gelukkig viel meestal mijn haar eroverheen. Ik zuchtte en keek toen weg. Eigenlijk wilde ik niet weten hoe ik eruit zag op dit moment. Ik haalde mijn haar even door mijn haar en liet niet merken dat het pijn deed, ik was vaker dan eens tegen de grond geknald.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:18 pm

Met enige moeite liep Mia de badkamer weer uit, door naar haar eigen kamer waar ze een washandje onder de kraan hief en er wat water op liet vallen. Grondig waste ze zich op de plekken waar het bloed zat, totdat het helemaal verdwenen was en je geen een plekje meer kon zien dat rood gestippeld was. Er zaten enkele blauw plekken op haar lichaam, maar die gingen wel weg. Ze wierp haar blik op haar arm en beet echter meteen op haar onderlip. Het zag er echt niet goed uit. Maar het was nou eenmaal zo, en op het moment kon ze er niets aan veranderen. Ze dacht na over de kleren die hij aan had, en wist dat hij ze niet weer opnieuw aan kon trekken. Met enkele passen stond ze bij een kast waar een oude vriend van haar nog wat kleren in had liggen. Ze pakte er een spijkerbroek uit en een v-hals shirt. Ze liep terug naar de badkamer en klopte netjes op de deur voordat ze begon met praten of iets.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:28 pm

Jace
Ik had eigenlijk alleen een beetje zitten staren naar de blauwe plekken en wonden en littekens op mijn bovenlijf. Ik had alleen mijn shirt nog maar uit en besloot dat ik best de deur open kon maken. Ik opende hem en keek het meisje aan en toen keek ik even naar de kleren. Wat lief dat ze daaraan had gedacht. Verdomme, nou dacht ik weer zo over haar. Dat wilde ik niet, ik wilde het niet bij haar verpesten. Het was duidelijk dat ze me alleen probeerde te helpen uit medelijden. Dat prentte ik mezelf in en mocht ik niet vergeten. Ik wilde hier niet weg moeten.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:33 pm

Mia keek naar hem en liet haar ogen al gauw op zijn bovenlijf vallen waar nu wel veel littekens op zaten. Ze liep langs hem heen en legde de kleren op een kleine tafel ergens in de hoek van de kamer. ''Wacht. We hebben hier nog wel ergens zalf voor littekens liggen.'' Doorzoekend keek ze overal in en haalde na een minuutje of twee een zalfje uit een van de lades in de kast. Ze liep terug naar hem en keek even naar zijn gezicht voordat ze zich op de littekens richtte. ''Dit kan even gaan branden.'' zei ze zacht en smeerde de zalf, wat ondertussen op haar handen zat, over zijn littekens zijn.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:39 pm

Jace
'Godver.' fluisterde ik en duwde haar zacht van me weg. Ik vond het niet zo prettig dat ze het er al opsmeerde voordat ik kon reageren. Net als toen ze die lens in mijn oog had geduwd. Ik wilde helemaal niet dat er iemand aan de littekens zat, ik schaamde me ervoor. Ik hield er absoluut niet van als mensen erachter kwamen, laat staan dat ik het fijn vond dat iemand er ongevraagd aan ging zitten met brandend spul. Ik hoopte wel dat ik haar niet boos had gemaakt, want dat was wel het laatste wat ik wil. Mijn littekens brandden inderdaad nogal en ik voelde me naar.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:45 pm

Oké, misschien was het niet heel slim gedacht om opnieuw een spontane actie te ondernemen. Maar toch wilde ze voor hem zorgen, al wilde hij dat niet. Zo voelde zij zich gewoon en ze kon er niets aan veranderen. ''Sorry.'' zei ze zacht en draaide de dop van de zalf er weer op. Ze legde hem neer op het schapje en keek hem weer aan. ''Ik zal al wel weggaan. Als je maar roept wanneer je iets nodig hebt...'' Ze liep terug naar de deur en slaakte nog een kleine zucht.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:55 pm

Jace
Ik legde een hand op haar schouder. 'Ik bedoelde het niet zo. Ik vind het gewoon niet fijn als mensen opeens aan mijn littekens zitten.' zei ik zachtjes tegen haar en keek naar haar. Ik wilde haar echt niet kwetsen of zoiets en dat moest ze weten. Ik keek even naar de zalf. Het was denk ik sowieso wel beter als het er na het douchen op ging. En wie wist hielp de zalf niet eens. Maar ik zou het maar proberen, voor haar.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 8:59 pm

''Het is al wel goed Jace.'' zei Mia zacht en voelde zijn hand op haar schouder. Zijn warme en fijn voelende hand. ''Ga maar douchen.'' Zonder verdere oogcontact liep ze de deur uit. Ze zou hem wel gewoon met rust laten, voor nu. Het was misschien ook wel beter. Hij moest vast veel dingen even verwerken en aan veel dingen wennen. Dat kon hij beter alleen doen dan dat hij steeds last van haar had.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:09 pm

Jace
Ik beet op mijn lip, ze had me niet eens aangekeken. Voelde ze zich ongemakkelijk? Ik had vast iets verkeerd gedaan. Ik deed voorzichtig mijn kleren uit en stapte onder de warme douche terwijl ik nadacht over de hele situatie. Ik werd er gelukkig wel rustiger van, dit had ik echt even nodig gehad. Toen ik klaar was pakte ik de handdoek en wreef over mijn haren om ze een beetje te drogen. Ik keek naar de spiegel die vol waterdamp zat en keek toen naar de stapel kleren.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:13 pm

Hoe kon ze nu ook zo stom zijn? Ze kon beter helemaal niet aan hem zitten. Wrijvend over haar slapen liep ze haar kamer opnieuw in. Na alles wat ze aan het regelen was, had ze het omkleden over het hoofd gezien. Ze trok een jurkje uit haar kast en trok die aan. De kleren die vies waren gooide ze in de wasmand in de gang. Ze haalde ergens een borstel vandaan en begon haar haren te borstelen. Wat wel echt nodig was. Voorzichtig en zacht ging ze over haar wang heen waar het een beetje rood was.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:30 pm

Jace
Ik ging verder met het afdrogen van mijn haar en keek even naar mijn boxer. Hmm, ik moest morgen maar even snel spullen ophalen thuis. Ik pakte hem toch en deed hem aan. Het was niet superfris, maar ik had niet het idee dat het veel kwaad kon. Ik pakte daarna de broek en trok hem aan. Hij was best groot voor me en ik had het gevoel dat hij best wel snel zou afzakken. Opeens keek ik naar de spiegel. Ik was helemaal vergeten dat je eigenlijk niet moest douchen met die lenzen in, maar het was gelukkig goed gegaan. Ik trok het shirt ook over mijn hoofd, het viel losjes om mijn magere bovenlichaam. Ik was kleiner dan ik dacht.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:35 pm

De kletterende stralen van de douche verdwenen. Wat dus als teken had dat hij klaar was. Mia bleef voor de spiegel zitten en wreef nog steeds over de rode plek heen. Wat moest het voorstellen? Het zag er niet heel erg uit, maar het prikte wel. Haar ogen kleurden naar donkerrood en ze wist dat ze zo echt wat bloed moest drinken. Maargoed dat ze beneden nog wat bloed hadden staan, in een aparte kast. Die in verscheidene flessen waren. Langzaam liep ze de trap af naar beneden, door naar de keuken waar ze een fles pakte. Achter elkaar dronk ze hem leeg en zette em daarna leeg terug. Ze glimlachte tevreden en likte haar lippen af. Hm, de heerlijke smaak van bloed.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:38 pm

Jace
Ik dacht even na, maar ik wist even niets waarmee ik mijn haren kon kammen. Dus ik liep met mijn haar volledig door de war de badkamer uit en pakte meteen mijn eigen kleren en nam die mee naar de gang. Opeens voelde ik me best wel een sukkel maar ik liep maar gewoon naar de kamer voor Mia. En nu maar hopen dat ik niet dom genoeg was om de verkeerde deur open te trekken. Gelukkig deed ik dat niet en ik liep haar kamer binnen. Maar ik zag haar niet. Oke, dit was toch wel een beetje ongemakkelijk. Waar was ze?
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:43 pm

Op dezelfde tempo als dat ze naar beneden liep, liep ze ook weer naar boven. Ze zag dat de badkamerdeur op een kier stond en merkte erna dat haar kamerdeur nog los was. Langzaam liep ze erheen en zag ze Jace in haar kamer staan. ''Moet je een borstel hebben?'' Vroeg ze uit het niets terwijl ze naar zijn haren keek die helemaal door de war waren. Niet dat het er niet leuk uit zag. Maar het stond niet bepaald heel net. Eerst wou ze zelf naar haar borstel lopen om 'm te pakken, maar besloot hem het zelf te laten doen. ''Hij ligt haar.'' zei ze en knikte het haar hoofd naar de borstel.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:47 pm

Jace
Ik knikte dankbaar. Was dat meisje helderziend of zoiets? Ik pakte de borstel en al snel zat mijn haar weer een beetje fatsoenlijk, het was alleen nog een beetje vochtig. Gelukkig droogde het snel. Ik keek even naar har en zag dat er een beetje bloed aan haar mond zat. Ik had eigenlijk heel veel honger, maar ik besloot dat ik morgen zelf wel zou gaan jagen. Ik liet maar gewoon niets merken, ik wilde niet zo lastig voor haar zijn. Want ik was al lastig genoeg voor haar.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:51 pm

Voor even keek Mia naar hoe hij zijn haren weer goed in model bracht met de borstel. Ondertussen liep ze naar haar bed toe en ging erop zitten. Haar benen vouwden zich over elkaar heen en ze trok haar jurkje goed. Normaal zou je kunnen merken aan haar wanneer ze weer net wat bloed op had. Dan kwam de energie weer helemaal terug. Maar op dit moment had ze geen zin in het vrolijke gedoe. Ze wilde gewoon even wat rust. Of nee, ze wist eigenlijk niet eens wat ze wilde. Op hem na...
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 9:58 pm

Jace
Ik trok de broek weer wat omhoog die steeds verder van mijn heupen zakte. Ik was best wel klein en dat haatte ik, maar het was ook niet zo raar als je amper te eten kreeg en elke dag geslagen werd. Mijn vader was wel heel lang, mijn moeder niet. Maar ik had toch wel langer dan dit kunnen worden. Ik haalde een hand door mijn vochtige haren en voorzichtig ging ik een stukje van haar af ook op het bed zitten. Ik wilde niet te dichtbij komen, dan voelde ze zich misschien ongemakkelijk.
Story Of My Life.

Story Of My Life.

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 10:02 pm

Mia zag hoe hij de broek wat hoger op trok. Hij was zo te merken wel wat te groot voor hem. Maar ze wist niet of er nog kleinere hingen. Dit was de kleinste maat die ze zag hangen. ''Sorry dat ze niet helemaal goed passen,'' zei ze en keek naast zich, naar hem. Hij nam abrupt meer afstand van haar als ervoor. En ze vroeg zich af waarom hij dat deed. Al zou ze er niet naar gaan vragen.
Anywhere

Anywhere

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Emptyma mei 09, 2011 10:10 pm

Jace
Ik haalde mijn schouders op. 'Maakt niet uit.' zei ik zachtjes en een beetje nerveus speelde ik met mijn voeten. Ik wilde dichter naar haar toe kruipen, haar warmte weer tegen me aanvoelen. Waarom hield dit verdomme niet op? Ik probeerde mezelf weer wijs te maken dat ik het alleen wilde omdat ik eenzaam was, als bedankje voor haar hulp. Maar ik wist zelf ook wel dat ik iets voor haar begon te voelen, of ik het nou leuk vond of niet. Ik moest me gewoon zo normaal mogelijk gedragen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Orpg. Lina & Michelle!   Orpg. Lina & Michelle! - Pagina 10 Empty

Orpg. Lina & Michelle!
Terug naar boven 
Pagina 10 van 29Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 19 ... 29  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Orpg. Cynthia & Michelle.
» Orpg. Laura & Michelle.
» Orpg. Iris & Michelle.
» Orpg. Elke & Michelle.
» Orpg. Chloë & Michelle.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Role Playing Game. :: Only en op uitnodiging.-
Ga naar: